Hej Damer :-)
Jeg er ny her inde, og fandt entelig først siden da jeg var blevet gravid, det er det første så har ikke så meget erfaring, håber i kan hjælpe :-)
Jeg har lidt nogle problemer som jeg håber i evt har prøvet eller kender noget til så her kommer de :-)
Jeg er snart 20år så er forholdvis ung, men min kæreste er snart 40 det vil sige 20 år ældre end mig, vi har været sammen i 3½ år nu og boet sammen stort set fra begyndelsen. Vi har længe gerne ville prøve igen og jeg fik så fjernet min spiral for nogle måneder siden. Vi har ventet barn før hvor jeg var gravid uden for livmoderen så der tabte jeg barnet. Problem er bare nu at han er så overbeskyttende,. Hver gang jeg tænder en smøg smøler han er kommentar efter mig, og hvis jeg en dag hoster meget kan han finde på at sige at det er pga, jeg ryger og spørge mig om jeg virkelig slet ikke tænker på barnet. ? og han siger endda engang imellem at det virker som om jeg er ligeglad med junior. Og hvis jeg har været henne og handle og har poser med hjem som vejer over de 7-10 kg så flipper han helt ud. Hvis jeg drikker sodavand er det det samme problem,. (drikker dog ikke kaffe). Jeg syntes nogle gange det er lidt hårdt, normal plejer vi at have det super godt sammen men det er ligesom om at det er faldet lidt til jorden efter ultralyds scanningen, og flere og flere små diskutioner er dukket op.! Udover det viser han ikke så meget interesse for barnet udover det, det sker dog han nusser min mave engang imellem men det sker ikke ofte, med mindre jeg opfordre ham til det.! Er der andre der har oplevet noget af samme stil ?
Så har jeg været til ultralyds scanning for lidt over en månede siden, hvor jeg fik en ny tid til her d 9/2 fordi blæren på den lille er stører end den må være, der var 3 læger inde og kigge på det den dag og de mente alle sammen det samme, så nu skal jeg til spicalist indenfor scanning nu her og jeg er bare så nervøs, og det føles som om tiden til d 9 går virkelig langsom, jeg går og bliver lidt småskør af at tænke på om det nu er rigtigt om er så bekymret. nogle der har nogle gode råd der ?
Og som det sidste, hvad gør i for at få halsbrænd til at forsvinde ?
Mvh Julia Nielsen 14+6
Anmeld