Tv2 kl. 22.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

morethanperfect

... Kommer der Gravid på 7 måder ...

Det skal jeg helt sikkert se

Ville bare lige informere jer

Godaften <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

merle2010

hvad er det for noget??

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Jeg trykkede på info knappen på mit tv og den kom med en eller andenunderlig forklaring. Jeg forstod ikke helt hvad det handler om ... Så jeg er også ret nysgerrig...

Anmeld

3. februar 2011

morethanperfect

Arr kan ikke sætte noget ind .. Mon man kan linke ...

Anmeld

3. februar 2011

morethanperfect

morethanperfect skriver:

Arr kan ikke sætte noget ind .. Mon man kan linke ...

Noget med en der blev gravid og at det ikke var lykken for hende , så hun opsøger 7 andre gravide mellem 15 og 46 år ...

Ser meget spænende ude

Anmeld

3. februar 2011

morethanperfect

Zafir skriver:

Jeg trykkede på info knappen på mit tv og den kom med en eller andenunderlig forklaring. Jeg forstod ikke helt hvad det handler om ... Så jeg er også ret nysgerrig...

http://tvtid.tv2.dk/

Anmeld

3. februar 2011

Mor24

Cherry Haeleys tv-karriere kørte for fuld skrue, hun havde lige fået en ny, lækker lejlighed og alle tiders kæreste, så hendes liv kunne sådan set ikke være meget bedre. Men så fandt hun ud af, at hun var gravid - og det bidrog ikke ligefrem til lykken. Cherry mente ikke, at det lige var det rigtige tidspunkt at blive gravid, men hvornår er det egentlig det?

For at få svar på det spørgsmål opsøger Cherry syv andre gravide kvinder i aldersgruppen 15 til 46 år. Måske ved de, hvornår det passer sig at skifte status fra "ung og fuglefri" til "nogens mor".

Anmeld

3. februar 2011

morethanperfect

Mor24 skriver:

Cherry Haeleys tv-karriere kørte for fuld skrue, hun havde lige fået en ny, lækker lejlighed og alle tiders kæreste, så hendes liv kunne sådan set ikke være meget bedre. Men så fandt hun ud af, at hun var gravid - og det bidrog ikke ligefrem til lykken. Cherry mente ikke, at det lige var det rigtige tidspunkt at blive gravid, men hvornår er det egentlig det?

For at få svar på det spørgsmål opsøger Cherry syv andre gravide kvinder i aldersgruppen 15 til 46 år. Måske ved de, hvornår det passer sig at skifte status fra "ung og fuglefri" til "nogens mor".

Der var den ! Ved ik hvorfor min com ik li fattede det

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Mor24 skriver:

Det var lige de sidste 3 linier der mangler i min info på tvet

Anmeld

3. februar 2011

lulleh

jaa det skal jeg helt sikkert se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.