vil da lige præsentere mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. september 2008

kirsti

Hvem er jeg så?

Jeg hedder Kirsti er 24 og bor pt i Idestrup på Falster men inden længe skulle postnumeret gerne hedde 4800 Nykøbing da vi leder efter hus inde i byen...
Jeg bor sammen med kæresten og vores fælles søn Noah på 2år! Jeg er igang med 2. år på socialrådgiver uddannelsen hvilket jeg finder rigtig spændene og jeg glæder mig til at jeg er færdig og rigtig kan komme igang...

Fritiden bruger jeg bla. på familien der betyder rigtig meget for mig, geocaching, venner, (lektier) og håndarbejde. Det er primært strik og hækling jeg godt kan lide. Når jeg ikke er igang med håndarbejdsprojekter til min søn eller ting på bestilling strikker og hækler jeg huer, strømper og tæpper til Rigets neonatal afdeling.

Nå det var vist lidt om mig hvis i vil vide mere så bare spørg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

SaNiNa

Velkommen til siden...

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde...

Sanne

Anmeld

24. september 2008

MorCamilla

Hejsa..

Først et stort velkommen til siden. Dejligt med nye mennesker her inde. Jeg håber at du bliver glad for at bruge den.. Det blev jeg hurtigt, men pas på, det er vanedannende:P

Super dejligt interitiv at du laver tæpper m.m. til neonatal afdelingen. Jeg har selv en søn der har lagt der. (dog i Viborg)

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. september 2008

moniquesmor

jamen velkommen til baby.dk super dejlige side.. man kan bare ikke slipppe den igen.. hehe

håber du bliver glad for af hver her..

det er super flot af dig og lave de ting til neonatal afdelingen.

med venlig hilsen michelle som selv er fra de kanter af(H)

Anmeld

24. september 2008

Hedegaard

velkommen til håber du bliver ligeså glad for siden som vi andre er blevet:D

(H)helene

Anmeld

24. september 2008

Janep

hej hej :)

Velkommen til .. håber du blir glad for at være herinde - jeg sys ihvertfald det er en super side :D

Anmeld

24. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Velkommen til :D

(H)

Anmeld

24. september 2008

Mathilde

Hej og velkommen til denne fantastiske side, som er fyldt med herlige og dejlige mennesker:)
Håber du bliver glad for at være herinde.

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.