Her kommer den helt store opdatering... jeg har slet ikke været på dupperne, den sidste tid!
Jeg er ved at være lidt mere levende nu...
min kære kærestes jobsituation har været noget ged, projektet han var ansat i lukkede pga. sparringer... de fleste inkl. Martin blev flyttet til andre projekter... der kom så bare ikke det forventede antal borgere i Martins projekt... så de kunne sidde og glo ind i væggen!!!
Han var jo syg mellem jul og nytår, og arb. pladsen ville ikke give han sygedage. Han skulle bruge sin ferie som aftalt!! men det holder bare ikke, og nu er fagforeningen ind over...
Nu er han så blevet fyret, sammen med 14 andre mennesker!!!
det har alt sammen taget hårdt på ham, oveni alt det der har været med min ryg og de økonomiske følger af dette, så han har været sygemeldt en del tid nu og er det fortsat... han kan ikke sove om natten osv... heldigvis er der lys forude, han har nemli fået nyt job pr. 1. Marts!!! juhuuuuuuu
Jeg har været lidt "nede" over alt det her, oveni at jeg jo så er færdig med min praktik på SDU. Så det har ikke været den sjoveste tid...
Nikoline var ved lægen igår, hun hoster voldsomt og havde feber natten til igår, lægen sagde at det var Astmatisk bronkitis... øv altså! Og siden igår nat har Martin kastet op og kastet op!! jeg er indtil nu gået fri!!! det håber vi fortsætter... Nikoline skulle være hos bedsterne fra idag til lørdag og vi skulle såkæreste-hygge. Jeg har afleveret Nikoline hos bedsterne, og bedst som vi arkerede ovre ved dem, kastede damen op over alt... øv... men hun er derovre nu og er ellers glad...
jeg skal lige finde mig selv i alt det her afklaringshalløj! går jo nu og venter på kommunens afgørelse i min sag... om jeg får den fleksjob bevilling, hvis ikke jeg får den ved jeg ikke hvad jeg gør!!!
en lille rodet Update fra os!