den helt store rundtur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Her kommer den helt store opdatering... jeg har slet ikke været på dupperne, den sidste tid!

Jeg er ved at være lidt mere levende nu...

min kære kærestes jobsituation har været noget ged, projektet han var ansat i lukkede pga. sparringer... de fleste inkl. Martin blev flyttet til andre projekter... der kom så bare ikke det forventede antal borgere i Martins projekt... så de kunne sidde og glo ind i væggen!!!

Han var jo syg mellem jul og nytår, og arb. pladsen ville ikke give han sygedage. Han skulle bruge sin ferie som aftalt!! men det holder bare ikke, og nu er fagforeningen ind over...

Nu er han så blevet fyret, sammen med 14 andre mennesker!!!

det har alt sammen taget hårdt på ham, oveni alt det der har været med min ryg og de økonomiske følger af dette, så han har været sygemeldt en del tid nu og er det fortsat... han kan ikke sove om natten osv... heldigvis er der lys forude, han har nemli fået nyt job pr. 1. Marts!!! juhuuuuuuu

Jeg har været lidt "nede" over alt det her, oveni at jeg jo så er færdig med min praktik på SDU. Så det har ikke været den sjoveste tid...

Nikoline var ved lægen igår, hun hoster voldsomt og havde feber natten til igår, lægen sagde at det var Astmatisk bronkitis... øv altså! Og siden igår nat har Martin kastet op og kastet op!!  jeg er indtil nu gået fri!!! det håber vi fortsætter... Nikoline skulle være hos bedsterne fra idag til lørdag og vi skulle såkæreste-hygge. Jeg har afleveret Nikoline hos bedsterne, og bedst som vi arkerede ovre ved dem, kastede damen op over alt... øv... men hun er derovre nu og er ellers glad...

jeg skal lige finde mig selv i alt det her afklaringshalløj! går jo nu og venter på kommunens afgørelse i min sag... om jeg får den fleksjob bevilling, hvis ikke jeg får den ved jeg ikke hvad jeg gør!!!

en lille rodet Update fra os!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Vingummien

Lyder til at i har nok at se til hjemme hos jer, men dejligt at høre at i stadig hænger i og er der for hinanden

Håber du slipper igennem uden sygdom, her har jeg sluppet indtil videre

Håber i finder ud af det hele og det er et godt job han skal starte i til den 1

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Lyder til at i har nok at se til hjemme hos jer, men dejligt at høre at i stadig hænger i og er der for hinanden

Håber du slipper igennem uden sygdom, her har jeg sluppet indtil videre

Håber i finder ud af det hele og det er et godt job han skal starte i til den 1

det er det fedeste job han starter d. 1 marts!

han kaster op igen nu, det er rigtig synd for ham altså... øv mand!

vi er der, og hænger i... men der er ingen tvivl om at alt der her halløj har slidt/slider hårdt!

Anmeld

3. februar 2011

ooo

Det lyder som om I har haft det ret hårdt her på det sidste.

Men hvor er det dejligt at Martin har fået et nyt job, så er det til at se en ende på, det her med at gå hjemme. Så mangler du bare at få den flexjob bevilling, og så kører det.

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Metchen skriver:

Det lyder som om I har haft det ret hårdt her på det sidste.

Men hvor er det dejligt at Martin har fået et nyt job, så er det til at se en ende på, det her med at gå hjemme. Så mangler du bare at få den flexjob bevilling, og så kører det.

nemli!

Anmeld

3. februar 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

det er det fedeste job han starter d. 1 marts!

han kaster op igen nu, det er rigtig synd for ham altså... øv mand!

vi er der, og hænger i... men der er ingen tvivl om at alt der her halløj har slidt/slider hårdt!

Det lyder da bare super godt, glæder mig tila t høre mere om det.

Ej hvor øv, kan det være influenza?

Det med at det slider kender jeg alt for godt til

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Aj for pokker Karina... det var da helt vildt hjemme hos jer!!!

Håber da at Martin når at få det lidt bedre så i kan kærestehygge bare en smule!

Dejligt med nyt job til ham! Bliver i så på Fyn?

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Aj for pokker Karina... det var da helt vildt hjemme hos jer!!!

Håber da at Martin når at få det lidt bedre så i kan kærestehygge bare en smule!

Dejligt med nyt job til ham! Bliver i så på Fyn?

han har ikke kastet op i nat!

altså lige nu, ja så bliver vi her... og satser på at jeg også får job, godt job!

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

han har ikke kastet op i nat!

altså lige nu, ja så bliver vi her... og satser på at jeg også får job, godt job!

Så får i måske alligevel lidt hyggetid!

Jeg krydser fingre for at alt, med dig, går i orden så du kan få noget at lave du bliver glad for

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Så får i måske alligevel lidt hyggetid!

Jeg krydser fingre for at alt, med dig, går i orden så du kan få noget at lave du bliver glad for

tak Tina! det håber jeg virkelig også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.