Ser i det med modellerne på DR1??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

ekzunz

Jeg tænker bare - er det et jobkrav at man skal være spejlblank for at blive direktør for et modelbureau????

Hold da fast - jeg er rystet over at de kan være så overlegne og - ja - dumme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

christinak

Ja det tror jeg næsten da, og hvad hulen er det for en begrundelse at komme med, for det 1 forstår hun ikke engelsk hvad fanden har det med sagen at gøre

Anmeld

3. februar 2011

twinboys

Jeg er rystet

Anmeld

3. februar 2011

ekzunz

christinak skriver:

Ja det tror jeg næsten da, og hvad hulen er det for en begrundelse at komme med, for det 1 forstår hun ikke engelsk hvad fanden har det med sagen at gøre

Ja - det tænkte jeg også - og så er det da bare så nedladende. Alle 13-15 årige i Danmark forstår da forholdsvis meget engelsk....

Det er ikke en branche jeg ønsker for mine børn

Anmeld

3. februar 2011

ekzunz

twinboys skriver:

Jeg er rystet

Ja, det er jeg også. Og jeg synes faktisk at én ting er at de har den holdning at de skal være tynde - men så stå da ved det.

Og hende Jacqueline, som påstod at hun ikke havde piger med spiseforstyrrelser for hun kunne lugte det - nåååå ja - altså bortset fra dem hun ikke havde opdaget - klaphat!!!!

Anmeld

3. februar 2011

christinak

Znuzke skriver:

Ja - det tænkte jeg også - og så er det da bare så nedladende. Alle 13-15 årige i Danmark forstår da forholdsvis meget engelsk....

Det er ikke en branche jeg ønsker for mine børn

Nej alle de chefer ved udemærket godt hvad der forgår. Nej ønsker heller aldrig at mine børn skal ind i den verden

Anmeld

3. februar 2011

twinboys

Znuzke skriver:

Ja, det er jeg også. Og jeg synes faktisk at én ting er at de har den holdning at de skal være tynde - men så stå da ved det.

Og hende Jacqueline, som påstod at hun ikke havde piger med spiseforstyrrelser for hun kunne lugte det - nåååå ja - altså bortset fra dem hun ikke havde opdaget - klaphat!!!!

Ja giver dig så meget ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.