feber og en opkastning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mussen2

Min datter har det seneste døgn haft høj feber og været forkølet, stoppet i næsen. Hun har 39, 9 i feber o ghar haft det siden middag- nu har hun så kastet op.

hun har aldrig kastet op før, derfor tænker jeg om opkastningen kan skyldes feberen eller det simpelthen er begyndelsen på en maveinfluennza. Hvad tror i?

Jeg synes hun er ok frisk ellers- altså vil se tv, men er pylret ind i mellem.

Er også helt led ved at hun ligger i sengen og sover på 1. sal, hvis hun kaster op....,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

CamillaSoefelt

Mussen2 skriver:

Min datter har det seneste døgn haft høj feber og været forkølet, stoppet i næsen. Hun har 39, 9 i feber o ghar haft det siden middag- nu har hun så kastet op.

hun har aldrig kastet op før, derfor tænker jeg om opkastningen kan skyldes feberen eller det simpelthen er begyndelsen på en maveinfluennza. Hvad tror i?

Jeg synes hun er ok frisk ellers- altså vil se tv, men er pylret ind i mellem.

Er også helt led ved at hun ligger i sengen og sover på 1. sal, hvis hun kaster op....,.

Tjae godt spørgsmål.. Det er næsten bare og vente og se om hun kaster mere op eller om det bare er den ene gang? Hvis det er maveinfluenza kommer det jo ofte mange gange efter hinanden...;-(!! Så det kan også være det er pga den høje feber? Håber snart hun blir frisk igen

Anmeld

3. februar 2011

Ox.

Vi har lige gaft grum influenza herhjemme hvor den bette havde 40 i feber i 5 dage, og ingen appetit ... Hun kastede dog ikke op, men vi havde RS i starten af december også ...

Men min veninde har høj feber, er svimmel og kaster op i stor stil også ... Så det er nok 'bare' endnu en virus

Anmeld

3. februar 2011

Fru'Rugaard

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er- men min datter har lige haft det samme, dog foruden opkast, men høj feber, snottet, stoppet næse og hoster MEGET! - jeg tror bare at det er en virus der kører lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.