Det der med A-kasse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Trine89

Skal man være medlem af en A-kasse i et bestemt antale dage/mdr/år før man kan få dagpenge hvis man fx bliver fyrret?? 

Trine - som spørg for min kæreste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

AnneBJ

De steder jeg har oplevet at være medlem skulle man have 9 mdrs. medlemsskab i bagagen, for at være berettiget til dagpenge.. 

Anmeld

3. februar 2011

charlottekri

jeg mener at man skal have været medlem i et år for at kunne få dagpenge samt have arbejdet 1900 timer ca, men det kan svinge fra a-kasse til a-kasse tror jeg (men sådan her er det som regel)

Anmeld

3. februar 2011

LRJ

Trine89 skriver:

Skal man være medlem af en A-kasse i et bestemt antale dage/mdr/år før man kan få dagpenge hvis man fx bliver fyrret?? 

Trine - som spørg for min kæreste 

Det er anpå hvilken akasse du har, men de fleste kører med du skal have været medlem i et år og have haft Et hvis antal timer  

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Lone H. skriver:

Det er anpå hvilken akasse du har, men de fleste kører med du skal have været medlem i et år og have haft Et hvis antal timer  

Kender du nogen som bare ikke kører på et med et ÅR??

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

charlottekri skriver:

jeg mener at man skal have været medlem i et år for at kunne få dagpenge samt have arbejdet 1900 timer ca, men det kan svinge fra a-kasse til a-kasse tror jeg (men sådan her er det som regel)

Okey.. 

Mange tak for dit svar.. 

Anmeld

3. februar 2011

LRJ

Trine89 skriver:

Kender du nogen som bare ikke kører på et med et ÅR??

Nej for det Har vi Jagtet til min kæreste for 1 år siden da han stod uden arbejde, og vi havde baby på vej men Skal nok forhører mig Rundt omkring 

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

AnneBJ skriver:

De steder jeg har oplevet at være medlem skulle man have 9 mdrs. medlemsskab i bagagen, for at være berettiget til dagpenge.. 

Mange tak for dit svar.. 

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Lone H. skriver:

Nej for det Har vi Jagtet til min kæreste for 1 år siden da han stod uden arbejde, og vi havde baby på vej men Skal nok forhører mig Rundt omkring 

jah det må vi jo prøve.. 

Anmeld

3. februar 2011

eElak

Hvis du er fuldtidsforsikret i Akasse - som man typisk er - skal du have arbejdet 1924 timer.. Så er det ligemeget om du er 9 måneder om at optjene disse timer eller 2 år om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.