Ved at være noget tid siden at jeg har fået skrevet til jer alle herinde, så tænkte at jeg da lige ville prøve at smide lidt herinde om mig og Emil 
Er mange ting i vores liv pt, nogle jeg ikke kan skrive om her, og ved jer der har snakket med mig privat ikke vil nævne noget her i indlægget
Og dejligt at vide at ngle af jer herinde tænker på os og er så venlige at høre til os 
Jeg går stadig i skole, og er ved at skrive ansøgninger til praktik plads, vi har en del projekter i gang på skolen, og kræver en del, og oveni det har Emil selvfølgelig været en del syg
men ikke noget vi ikke klare, min mor har været god til at hjælpe lidt til de dage hvor det var ekstra vigtigt at komme i skole, igår var han med i skole lidt, da jeg lige skulle ordne noget derude. Lidt sjovt at have ham med
men han opførte sig nu meget stille og roligt 
Emil snakkker så ørene er ved at falde af
så vi får os nogle gode snakke engang imellem.
Han sover ikke middags lur mere, og er begyndt at være i børnehave ca 2 timer hver dag, og han hygger sig. Han og en anden der er lidt ældre end ham på hans stue plejer at være derover sammen. Men i den her uge har den anden dreng været syg og Emil har været derover helt uden nogle han kender fra sin stur, hverken børn eller pædagoger, og han har klaret det så flot
så mor her er stolt
Men er nu en meget træt dreng man får hjem, de er jo som regl ude når han er i børnehaven
men han nyder det og det er det der tæller, så må mor her jo nyde ham når jeg kan 
Idag var vi i rema og handle, og Emil er jo lidt stolt af sin mor
og kom folk for tæt på fik de skæld ud og fik af vide at jeg var hans mor
han er tosset men sku mega dejlig, en rigtig mors dreng er han 

Håber i alle har det godt 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld