Længe siden.... nyt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Vingummien

Ved at være noget tid siden at jeg har fået skrevet til jer alle herinde, så tænkte at jeg da lige ville prøve at smide lidt herinde om mig og Emil

Er mange ting i vores liv pt, nogle jeg ikke kan skrive om her, og ved jer der har snakket med mig privat ikke vil nævne noget her i indlægget Og dejligt at vide at ngle af jer herinde tænker på os og er så venlige at høre til os

Jeg går stadig i skole, og er ved at skrive ansøgninger til praktik plads, vi har en del projekter i gang på skolen, og kræver en del, og oveni det har Emil selvfølgelig været en del syg men ikke noget vi ikke klare, min mor har været god til at hjælpe lidt til de dage hvor det var ekstra vigtigt at komme i skole, igår var han med i skole lidt, da jeg lige skulle ordne noget derude. Lidt sjovt at have ham med men han opførte sig nu meget stille og roligt

Emil snakkker så ørene er ved at falde af så vi får os nogle gode snakke engang imellem.
Han sover ikke middags lur mere, og er begyndt at være i børnehave ca 2 timer hver dag, og han hygger sig. Han og en anden der er lidt ældre end ham på hans stue plejer at være derover sammen. Men i den her uge har den anden dreng været syg og Emil har været derover helt uden nogle han kender fra sin stur, hverken børn eller pædagoger, og han har klaret det så flot så mor her er stolt Men er nu en meget træt dreng man får hjem, de er jo som regl ude når han er i børnehaven men han nyder det og det er det der tæller, så må mor her jo nyde ham når jeg kan

Idag var vi i rema og handle, og Emil er jo lidt stolt af sin mor og kom folk for tæt på fik de skæld ud og fik af vide at  jeg var hans mor han er tosset men sku mega dejlig, en rigtig mors dreng er han

Håber i alle har det godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Barbamama

WOW hvor er han blevet STOR!!!! Det er da helt vildt!!!! Skønt at høre fra dig og håber da du er ok. Kram fra mig!

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ha ha, herligt! ja, man skal passe på sin mor:0)

det er vildt at han skal til at gå i BH nu???? han er en stor dreng nu, hold op tiden flyver!!!

jeg krydser fingre for dine praktikpladsansøgninger!

Anmeld

3. februar 2011

Vingummien

macella skriver:

WOW hvor er han blevet STOR!!!! Det er da helt vildt!!!! Skønt at høre fra dig og håber da du er ok. Kram fra mig!

Hehe håber du mener at det er stor i som hanhar forandret sig :p for han er ikke vokset

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Hehe håber du mener at det er stor i som hanhar forandret sig :p for han er ikke vokset

Det er udtrykket i hans ansigt! Han ser meget ældre ud!

Anmeld

3. februar 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha, herligt! ja, man skal passe på sin mor:0)

det er vildt at han skal til at gå i BH nu???? han er en stor dreng nu, hold op tiden flyver!!!

jeg krydser fingre for dine praktikpladsansøgninger!

Ja, men tror der blive ren lang perioede med de 2 timer om dagen for at det bliver lettere for ham, og hold da op han er jo mega træt bare for de 2 timer, får ham da slet ikke at se når han starter helt. Og han er kun 2½, men hold op han nyder det, de giver ham lidt mere modstand end dem i vuggestuen, og det har han brug for.

Håber jeg får et godt sted at komme hen

Anmeld

3. februar 2011

Vingummien

macella skriver:

Det er udtrykket i hans ansigt! Han ser meget ældre ud!

Driller bare :p lidt sjovt nu han ikke vokser jo Har været nogle der har kommenteret at han er blevet højere

Men ja mors dreng er ved at være en stor dreng... suk

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Tulipan skriver:

Driller bare :p lidt sjovt nu han ikke vokser jo Har været nogle der har kommenteret at han er blevet højere

Men ja mors dreng er ved at være en stor dreng... suk

Ja det er han da godt nok!

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

Ja, men tror der blive ren lang perioede med de 2 timer om dagen for at det bliver lettere for ham, og hold da op han er jo mega træt bare for de 2 timer, får ham da slet ikke at se når han starter helt. Og han er kun 2½, men hold op han nyder det, de giver ham lidt mere modstand end dem i vuggestuen, og det har han brug for.

Håber jeg får et godt sted at komme hen

jeg håber også du fået et godt praktik sted! det er super vigtigt!!!

det er dejligt at Emil kan få en lang indkøring!

Anmeld

3. februar 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg håber også du fået et godt praktik sted! det er super vigtigt!!!

det er dejligt at Emil kan få en lang indkøring!

Ja det har han jo også brug for. Den lille knægt reagere jo meget på forandringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.