Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har i dag et arbejde, men kunne vildtr godt tænke mig at tage et studie år. (har fundet uddannelsen, som kun tager 1 år grundet merit fra tidligere uddannelse)

MEN er jeg nødsaget til at sige mit job op?

Jeg ved der tidligere var noget som hed Uddannelsesorlov- findes der noget sådan i dag? Hvordan fungerer det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jeg har i dag et arbejde, men kunne vildtr godt tænke mig at tage et studie år. (har fundet uddannelsen, som kun tager 1 år grundet merit fra tidligere uddannelse)

Jeg ved der tidligere var noget som hed Uddannelsesorlov- findes der noget sådan i dag? Hvordan fungerer det? 

Har uddannelsen noget at gøre med det du arbejder med, fordi så kan de måske gå med til at du forlader arbejdet for det år, men ellers ved jeg ikke...

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Har uddannelsen noget at gøre med det du arbejder med, fordi så kan de måske gå med til at du forlader arbejdet for det år, men ellers ved jeg ikke...

Ikke direkte, men kan godt argumenteres for at det vil kvalificerer mig til at udfylde jobbet bedre også på sigt

Det er en HA-

Har fundet noget om svu, men kan man mon få det til en HA 

Anmeld

3. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ikke direkte, men kan godt argumenteres for at det vil kvalificerer mig til at udfylde jobbet bedre også på sigt

Det er en HA-

Har fundet noget om svu, men kan man mon få det til en HA 

Jeg har ikke helt styr på det, emn du må jo prøve at snakke med din chef/leder omkring det, om der er mulighed for noget

Anmeld

3. februar 2011

eElak

Altså du kan vel bare tage en normal orlov?

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Altså du kan vel bare tage en normal orlov?

Hvad vil det sige? Jeg aner absolut intet om reglerne...

Anmeld

3. februar 2011

eElak

at du tager orlov fra dit arbejde.... Det er selvfølgelig uden løn.. 

Jeg ved bare at man kan - hvis arbejdsgiver er med på det.. der er en fra mit arbejde som lige har taget 3 måneders orlov - bare for at opleve andre ting (hun tog til USA)

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

at du tager orlov fra dit arbejde.... Det er selvfølgelig uden løn.. 

Jeg ved bare at man kan - hvis arbejdsgiver er med på det.. der er en fra mit arbejde som lige har taget 3 måneders orlov - bare for at opleve andre ting (hun tog til USA)

Jeg opper den lige i håb om nogen kloge input.

Er der mulighed for orlov til uddannelse- hvornår har man ret til det? Kan man få støtte af en slagt

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg opper den lige i håb om nogen kloge input.

Er der mulighed for orlov til uddannelse- hvornår har man ret til det? Kan man få støtte af en slagt

Slet ingen, som vd noget om, om man kanfå orlov til uddannelse i et år- hvad er mulighederne herfor. Arbejder et std, hvor der ikke er en overenskomst...

Har søgt nettet tyndt, men kan ikke finde noget konkret.

Anmeld

6. februar 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

hvad med at du kontakter din fagforening???

de burde vide en hel masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.