hormoner eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mother-love

hej tøser.

jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med..

jeg har nu i nogle dage grædt meget. Jeg går fra at være i ret godt humør til at jeg synes det hele er helt af h til og græder og græder.. er det hormonerne der går amok eller ? jeg har først oplevet det nu efter jeg er kommet over uge 20 (er i dag 22+0) jeg bliver ikke sur eller noget.. jeg bliver bare ked af det..

håber nogen kan hjælpe mig lidt her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hej tøser.

jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med..

jeg har nu i nogle dage grædt meget. Jeg går fra at være i ret godt humør til at jeg synes det hele er helt af h til og græder og græder.. er det hormonerne der går amok eller ? jeg har først oplevet det nu efter jeg er kommet over uge 20 (er i dag 22+0) jeg bliver ikke sur eller noget.. jeg bliver bare ked af det..

håber nogen kan hjælpe mig lidt her

helt sikkert hormoner

Anmeld

3. februar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

helt sikkert hormoner

synes bare det er rigtig mærkeligt at det først er noget jeg mærker nu. eller er det meget normalt at det først kommer halvvejs inde i graviditeten?

Anmeld

3. februar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

synes bare det er rigtig mærkeligt at det først er noget jeg mærker nu. eller er det meget normalt at det først kommer halvvejs inde i graviditeten?

Det er lige så forskelligt som alle graviditeter er, så det skal du ikke tænke så meget over... Lige pludselig går det jo op for din krop hvad der sker, og det kan være en stor omvæltning

Anmeld

3. februar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Det er lige så forskelligt som alle graviditeter er, så det skal du ikke tænke så meget over... Lige pludselig går det jo op for din krop hvad der sker, og det kan være en stor omvæltning

hehe ja det er nok det der er problemet.. længe leve graviditeten hehe

Anmeld

3. februar 2011

TinaPina

Som Tina siger så er det heeelt sikker hormoner, og vær du nu bare glad for at det først er kommet nu

Og det går over siger de kloge

Anmeld

3. februar 2011

Mother-love

TinaPina skriver:

Som Tina siger så er det heeelt sikker hormoner, og vær du nu bare glad for at det først er kommet nu

Og det går over siger de kloge

dejligt med nogle meninger/erfaringer. da det er min første graviditet kan jeg kun have nogle formodninger om at det er hormonerne der går amok.

Anmeld

3. februar 2011

Sitrani

Mit bud er også hormoner!  Ellers tror jeg måske også, at du ville vide, hvad det var der gjorde dig så ked af det.. Men umiddelbart virker det som om, at det kommer fra det ene øjeblik til det andet... Så mon ikke det blot er dine stærke kvinde-hormoner, der spiller dig et pus 

Hilsen Sille, 18+5 

Anmeld

3. februar 2011

Mother-love

STN skriver:

Mit bud er også hormoner!  Ellers tror jeg måske også, at du ville vide, hvad det var der gjorde dig så ked af det.. Men umiddelbart virker det som om, at det kommer fra det ene øjeblik til det andet... Så mon ikke det blot er dine stærke kvinde-hormoner, der spiller dig et pus 

Hilsen Sille, 18+5 

hehe jo garanteret det er... følger mig ikke så underlig mere nu. for man tænker jo straks okay nu er det da slået helt tyndskide for mig hehe

Anmeld

3. februar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

hehe ja det er nok det der er problemet.. længe leve graviditeten hehe

Hihi.... Bare vent til mælken løber til  Så vræler man igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.