anbafal en restaurant i aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

JuliaNielsen

Abselut yngling :-)

Natalis ved stranden 1 :-) De laver mexicansk mad, og rigtigt godt til billige penge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Lone Jakobsen

dejlig tråd når manden og jeg skal på weekend i Ålborg i uge 6

Anmeld

4. februar 2011

Mette+Mathias

Mussi30 skriver:

Ååh, der er jo mange Det kommer an på hvad I er til?

Casa Espana i Danmarksgade er rigtig lækker RIGTIGE spanske tapas

Den kan jeg også anbefale OG Café Pingvin som er flyttet til Klostertorver, - verdens bedste tapas.

Anmeld

4. februar 2011

Mette+Mathias

bondepigen skriver:

china restauranten ved broen.

http://www.chinarestaurant.dk/?page=buffet

Ååååh nu får jeg jo helt lyst til at køre til Aalborg bare for at spise der...

Uha nej,- har hørt at de bare fylder frisk mad oveni fadene på buffetten, og har sågar hørt fra en der var i praktik (eller noget) der, at de godt kunne finde på at tage urørte ting fra tallerknen og bruge igen!

Anmeld

4. februar 2011

Mette+Mathias

Mussi30 skriver:

Synes bare tit man går derfra med dårlig mave, fordi der er så meget olie og fedt i deres mad

Og de har (tidligere?) haft stribevis af sure smileys pga. temperaturer og genfyldning af fade (uden at smide det kolde ud og uden at vaske af).

Anmeld

4. februar 2011

Mussi30

Mette+Mathias skriver:

Uha nej,- har hørt at de bare fylder frisk mad oveni fadene på buffetten, og har sågar hørt fra en der var i praktik (eller noget) der, at de godt kunne finde på at tage urørte ting fra tallerknen og bruge igen!

Jeg er SÅ glad for at høre, at det ikke kun er mig der er lidt kræsen, når det kommer til restauranter

Jeg synes der er så mange "mellem"-restauranter rundt omkring. Altså restauranter, der påstår at være f.eks. italienske, men aldrig har set en italiener eller været i Italien, so to speak

Og det irriterer mig lidt. Ikke fordi jeg er fise-fornem eller noget... Men der er bare SÅ mange gode alternativer

Og så vil jeg personligt hellere have 2 fantastiske retter, end 3 mellemgode retter. For jeg er heller ikke typen, der gider bruge 1000,- hver gang vi er ude og spise

Anmeld

4. februar 2011

bagger26

Mor-til-asta-09 skriver:

Det blev salt og peber, og ja det var super godt... dejlig mad, til billige penge også blev man mæt.. god anbefaling

Det er jeg da glad for at høre..  Syntes nemlig også det var rigtig godt OG billigt..

Anmeld

4. februar 2011

Lisbeth1985

Mor-til-asta-09 skriver:

skal til aalborg og spise med kæresten.. anbefal en restaurant.. max pris for 3 retter skal være 300... hjælp tøser

Vi har lige været på cafe mundgott - det var super lækkert

Anmeld

4. februar 2011

Mor-til-asta-09

bagger26 skriver:

Det er jeg da glad for at høre..  Syntes nemlig også det var rigtig godt OG billigt..

JA vi kan jo godt lide det der er billigt :-)

Anmeld

4. februar 2011

Maddox

JuliaNielsen skriver:

Abselut yngling :-)

Natalis ved stranden 1 :-) De laver mexicansk mad, og rigtigt godt til billige penge :-)

Mmm ja, Natalie's.... Eeeelsker Mexicansk.. MUMS! Ellers er Mad Donna et VIRKELIG godt sted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.