Nogen der tror der på det overnaturlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mor010711

Jeg havde i nat en meget ubehagelig drøm om et familiemedlem og så kom jeg til at tænke på om det er ens underbevisthed der prøver at fortælle noget. 

Normalt tror jeg overhovedet ikke på sådan noget pjat, men lige denne her, kan jeg ikke få ud af hovedet. 

Hvor mange af jer derude tror på at det kan være noget i underbevistheden? Eller sådan noget som astrologi og spøgelser og den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Disa

Jeg er meget overtroisk, med mange ting, og har selv prøvet ting der sker, som der ikke er en logisk forklaring på.

Jeg har en dejlig veninde som har en datter på 3, jo min veninde og mig har snakket om babyer, men ikke om at jeg skulle have en mens hendes datter var der. Alligevel har hun nu to gange sagt til mig at jeg skal have en baby i maven, kort efter jeg havde haft ægløsning.
Min veninde troede ikke på at hendes datter ville sige sådan noget uden grund, uden at hun havde hørt os snakke om det. Anden gang hendes datter sagde det havde hun sovet og det første hun sagde var: "Disa, du skal have en baby i maven", min veninde og jeg havde slet ikke snakket om børn, så vi blev begge lidt paf.

Der går små 14 dage inden jeg skal tage en test, så finder vi ud af om hun er lidt synsk eller om jeg bare er overtroisk.

Men jeg tror på at der er noget vi ikke kan forklare.

Anmeld

3. februar 2011

Mor010711

Uhh hvor spændende  Kunne faktisk være ret sjovt hvis din venindes datter kunne spå om det. Du må lige melde tilbage når du ved noget 

Jeg tror helt sikkert også at der er noget som bare ikke kan forklares. F.eks tror jeg helt sikkert på spøgelser, men astrologi synes jeg bare er tåbeligt. 

Tænk at der kun er kommet 1 svar.. Troede ellers at der ville være nogle kvinder herinde som følte stærkt for sådan noget her. 

Men tak for det 

Anmeld

4. februar 2011

Disa

Kunne godt være at jeg ville få lidt mere respekt for hende hvis jeg virkelig er gravid. Min veninde mener at børn kan fornemme ting som vi ikke kan, lige som dyr kan fornemme hvis der er noget galt eller vi måske er syge.
Har læst om flere her inde hvor deres katte reagere anderledes, de kommer og ligger sig ved maven.

Ja spøgelser er jeg sikker på findes, også fordi jeg har oplevet flere ting.

Måske er det lidt et tabu emne, folk ser måske en som mærkelig eller skør hvis man tror på sådan nogle ting.

Jeg lover at jeg kommer med en tilbage melding om små 14 dage når jeg ved mere. 

Anmeld

4. februar 2011

Dinna88

Mor010711 skriver:

Jeg havde i nat en meget ubehagelig drøm om et familiemedlem og så kom jeg til at tænke på om det er ens underbevisthed der prøver at fortælle noget. 

Normalt tror jeg overhovedet ikke på sådan noget pjat, men lige denne her, kan jeg ikke få ud af hovedet. 

Hvor mange af jer derude tror på at det kan være noget i underbevistheden? Eller sådan noget som astrologi og spøgelser og den slags?

Med det overnaturlige menes der jo også gud osv - og DET pjank tror jeg ikke på.

Til gengæld tror jeg på telepati, levitation, ånder osv osv osv. Og jeg kan ikke give en forklaring på hvorfor. Jeg har bare en følelse af at der er sandt. Jeg har så også sat mig rigtig meget ind i dette, måske er det derfor Jeg synes det er SÅ spændende.

Mht. til din drøm så tror jeg personligt på at det er din underbevidsthed der prøver at informere dig om fortrængte ting m.m. men drømmetydning er endnu noget pjank jeg ikke tror på - så er det primært fallos-billeder der er brugt, og det synes jeg ikke giver mening. Men du kan læse RIGTIG meget om drømmetydning på nettet - du kan prøve at søge lidt på Jung og Freud. Men generlt vil jeg sige med drømme at man skal gøre op med sig selv hvad det kan betyde og tage den derfra.

Anmeld

4. februar 2011

SD21

Jeg tror også helt sikkert der er mere mellem himmel og jord, og jeg tror især at børn kan opfange meget mere end vi kan, fordi de er meget mere åbne og modtagelige.

Min lillebror ville ikke sove nogle dage i træk da han var mindre - han græd bare. Han siger så til min mor at der hænger en mand oppe i loftet og er rigtig bange for ham. Han var altså kun 2 år dengang ! Men han ville altså ikke sove pga. ham manden der hang i loftet.

Jeg havde altid sådan en følelse af at blive forfulgt i det hus, hvor min lillebror sagde det med manden til min mor. Jeg kunne absolut ikke lide at være alene der, og jeg turde ikke stå ud af min seng når det var mørkt i huset og de gamle var gået i seng ! Så måske der var noget om snakken !  

Anmeld

4. februar 2011

B&J

jeg er ikke en af dem der ikke tror på spøgelser eller det overnaturlige eller noget mellem himmel og jord...

jeg tror alt har en forklaring et eller andet sted hvor nogle gange skal man grave lidt for af finde den

Anmeld

4. februar 2011

wamse

Jeg tror på det, jeg kan tage og føle på Hvis jeg fx drømmer om noget specielt, så er det fordi jeg på en eller anden måde, har oplevet noget i løbet af dagen, der kunne udløse en form for drøm om natten.

Anmeld

12. februar 2011

Disa

Mor010711 skriver:

Uhh hvor spændende  Kunne faktisk være ret sjovt hvis din venindes datter kunne spå om det. Du må lige melde tilbage når du ved noget 

Jeg tror helt sikkert også at der er noget som bare ikke kan forklares. F.eks tror jeg helt sikkert på spøgelser, men astrologi synes jeg bare er tåbeligt. 

Tænk at der kun er kommet 1 svar.. Troede ellers at der ville være nogle kvinder herinde som følte stærkt for sådan noget her. 

Men tak for det 

Hun havde sku ret hende den bette.

Tog en tidlig test og den var positiv, tør ikke selv tro på det endnu, tager en test på mandag igen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2011

Mor010711

Disa skriver:

Hun havde sku ret hende den bette.

Tog en tidlig test og den var positiv, tør ikke selv tro på det endnu, tager en test på mandag igen. 

Neeej Hvor fantastisk 

Selvom det er en tidlig test vover jeg pelsen og siger tillykke. 

Hvor er det dejligt for dig. 

Og lidt vildt med lillepigen der må have en sjette sans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.