Hvad er sfh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.050 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

qp

Noget på en skole?? - Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det!  Er her nogen der kan hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

ekzunz

Kan det været SkoleFritidsHjem? Jeg aner det ikke - og hvad er så forskellen på et fritidshjem og en fritidsordning??

Anmeld

3. februar 2011

wamse

I hvilken sammenhæng er du stødt på ordet? Det siger mig umiddelbart ikke noget, men måske, hvis man ser det i sammenhæng med en sætning

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

Znuzke skriver:

Kan det været SkoleFritidsHjem? Jeg aner det ikke - og hvad er så forskellen på et fritidshjem og en fritidsordning??

Tror ikke der er forskel, men er før stødt på det... Jeg gik på Fritidshjem - det lå 100 meter væk fra skolen. PÅ skolen lå der så en skolefritidsordning... Reelt set var der ingen forskel bortset fra vi på fritidshjemmet skulle bevæge os lidt længere... 

Anmeld

3. februar 2011

SD21

Follicle-stimulating hormone? - Jeg aner det ikke, det var bare det første der dukkede op på google !

Anmeld

3. februar 2011

linefun

Znuzke skriver:

Lige netop et Skole-FritidsHjem
Vi har et SFH i forbindelse med min skole - og det har præcis samme funktion som en SFO.

De kalder det bare et Fritidhjem i stedet for en ordning..

Anmeld

3. februar 2011

Angelspot

Tilslutter mig ovenover, det har udelukkende noget med økonomi at gøre, at de to navne er forskellige, for funktionerne er stort set de samme. Så vidt jeg ved

Anmeld

3. februar 2011

qp

Jeg kender netop nemlig kun SFO og ikke SFH men det lyder meget logisk med, at det skal være et skole fritidshjem

1000 tak

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Jeg kender netop nemlig kun SFO og ikke SFH men det lyder meget logisk med, at det skal være et skole fritidshjem

1000 tak

Hehe..ja alle de forkortelser, dem kan man hurtigt løbe rundt i.
Og lige sådan med betegnelser. I skolen hedder det Hjemkundskab, så Kost og sundhed, så Husgerning eller det hedder Kristendomsundervisning eller Religion m.fl.
Så hvad, hvilket hedder, hvornår er ski totalt rundt i en rundkørsel..hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

Polkaprik

Et fritidshjem er en egeninstitution med egen ledelse og økonomi. En SFO er et fritidstilbud som hører under skolens ledelse og deres budget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.