Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: hvor er den fiin
hvor er den fiin
Tak søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
He he, er jeg os i gang med at lave
http://miniministeren.blogspot.com/
TbCp skriver: Flot!!! Jeg har faktisk både skammel, tapet og decoupagelim, måske jeg selv skulle gøre et forsøg!
Flot!!!
Jeg har faktisk både skammel, tapet og decoupagelim, måske jeg selv skulle gøre et forsøg!
Og du skrev så tapet, men det er jo samme princip
numsefisk skriver: He he, er jeg os i gang med at lave
Man bliver grebet af det
Den er sej!
Hmm.. hvad mon jeg kan klistre til? Papiret har jeg
Laulund87 skriver: Jeg har fået blod på tanden..haha. Jeg har købt mere papir og vil gå amok med hylder og måske Marias kommode
Jeg har fået blod på tanden..haha. Jeg har købt mere papir og vil gå amok med hylder og måske Marias kommode
Laulund87 skriver: Jeg er vild med de skamler man kan købe på trendsales til 400 kr, men tænkte at det kunne gøres billigere Så jeg købte en skammel i Ikea til 79 kr og gik i gang Må indrømme at jeg er ret stolt
Jeg er vild med de skamler man kan købe på trendsales til 400 kr, men tænkte at det kunne gøres billigere
Så jeg købte en skammel i Ikea til 79 kr og gik i gang Må indrømme at jeg er ret stolt
EJJJJJJ hvor er den bare FLOT Hvor er det altså sejt.. Sku du få lyst til at lave en i blå eller grøn så skal jeg nok betale mig fra det Så har du en kunde i mig Syntes ikke lige tiden er til det lige for tiden
Men hvor er du altså sej søde
kitty skriver: Den er sej! Hmm.. hvad mon jeg kan klistre til? Papiret har jeg
Alt! Jeg har i hvert fald på fornemmelsen af alt bliver klistret til herhjemme, jeg er vild med det
Hvor er den flot
quar20 skriver: EJJJJJJ hvor er den bare FLOT Hvor er det altså sejt.. Sku du få lyst til at lave en i blå eller grøn så skal jeg nok betale mig fra det Så har du en kunde i mig Syntes ikke lige tiden er til det lige for tiden Men hvor er du altså sej søde
Når jeg er færdig med mine egne projekter, laver jeg da en til dig Tror den har kostet mig 100 kr i materialer så det er bestemt ikke galt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128