papkasseshow! (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

AnneBJ

Skøre dyr altså!  Jeg er 100% hundemenneske og -150% kattemenneske.. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men når jeg ser sådan nogle billeder her, må jeg jo overgive mig lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg havde også engang en kat der sov i papkasser og indkøbsposer

Kæledyr er så livsbekræftende!

Men snart må hun dele opmærksomheden

Ja, det må hun. Og jeg siger det næsten dagligt "hvordan mon hun reagerer".. For hun har været centrum længe.. Hun har jo været vores barn på en måde.. Og der bliver bare ikke den samme tid til leg længere.. Men jeg håber hun fortsætter med at være glad. Jeg kan slet ikke tænke tanken om at skulle af med hende!

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

kitty skriver:

Er du blevet angrebet af en kat på noget tidspunkt, siden du er blevet bange? Der er flere i familien, der er bange for katte. Jeg forstår det jo slet ikke. Og slet ikke hende her

Jeg kan også være bange for store hunde! Jeg er nok mere til katte..

ja det er jeg Vi havde en kat som stak af ud af et vindue den dag hun skulle have sin p-pille og inden vi fik set os om var der killinger, desværre fik hun en fødselssykose som dyrelægen intet kunne gøre ved og blev virkelig sindsyg så hun angreb alt og alle og jeg blev rimelig medtaget af hendes kløer så siden har jeg været meget bange for katte

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Hahahaha skøre dyr!!!

Ja, MEGET skøre dyr!

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

lillespurv20 skriver:

ja det er jeg Vi havde en kat som stak af ud af et vindue den dag hun skulle have sin p-pille og inden vi fik set os om var der killinger, desværre fik hun en fødselssykose som dyrelægen intet kunne gøre ved og blev virkelig sindsyg så hun angreb alt og alle og jeg blev rimelig medtaget af hendes kløer så siden har jeg været meget bange for katte

Så er det jo helt forståeligt! Det lyder ikke rart!

India er neutraliseret og kan ikke få killinger. Jeg kan heller ikke forestille mig hende som mor til killinger.. Det er hun stadig for meget killing til selv.

Anmeld

3. februar 2011

Laulund87

kitty skriver:

Ja, det må hun. Og jeg siger det næsten dagligt "hvordan mon hun reagerer".. For hun har været centrum længe.. Hun har jo været vores barn på en måde.. Og der bliver bare ikke den samme tid til leg længere.. Men jeg håber hun fortsætter med at være glad. Jeg kan slet ikke tænke tanken om at skulle af med hende!

Jeg er sikker på at det nok skal gå fint! Bare lad hende komme til barnet og endelig ikke glemme hende (men det gør i selvfølgelig ikke)

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

hahaha de er såå dejlige.

Da vi havde kat hjemme Han gjorde det også hele tiden, så snart han fik øje ¨på en paskasse Det er skide sjovt, og de ser så udspekulerede ud De gør det ALTID lige når man går forbi

Den er stensikker hver gang. Bare vi har handlet ind, så tjekker hun lige posen, når den bliver sat på gulvet.

Jeg kan høre hun skramler i gangen nu. Gad vide, hvilken kasse hun nu har valgt...

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

kitty skriver:

Så er det jo helt forståeligt! Det lyder ikke rart!

India er neutraliseret og kan ikke få killinger. Jeg kan heller ikke forestille mig hende som mor til killinger.. Det er hun stadig for meget killing til selv.

ja, vores kat var os kun knap et år så hun var jo langt fra klar desværre Meeen derfor synes jeg stadig katte er skønne dyr (når de er på billeder)

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg er sikker på at det nok skal gå fint! Bare lad hende komme til barnet og endelig ikke glemme hende (men det gør i selvfølgelig ikke)

Jeg har sagt til bjørnen han skal være ekstra god ved hende, fordi jeg måske ikke når det i starten. Det skal nok gå. Hun skal nok gøre opmærksom på sig selv

Anmeld

3. februar 2011

Kruse90

kitty skriver:

Den er stensikker hver gang. Bare vi har handlet ind, så tjekker hun lige posen, når den bliver sat på gulvet.

Jeg kan høre hun skramler i gangen nu. Gad vide, hvilken kasse hun nu har valgt...

ja præcis Det gjorde Lucky også, når mig og mor havde været ude og handle Det er såååå hyggeligt.
Jeg savner så meget af have kat, men jans bror han ikke tåle det

Hehehhe prøv at gå forbi Så skal du nok finde ud af det hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.