Søger lejligehed i Silkeborg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

BechHannibal

Hej Tøser

Vi er lige flyttet i en ny lejlighed for en måned siden, som ligger lige ud til viborgvej i kanten af skive by. Der er så voldsomt meget trafik, morgen middag og aften, at jeg er begyndt at døje rigtig meget med hovedpine og spændinger i nakken!! Huset vægge, gulve og loft ryster når der kører lastbiler forbi! Hvilket ca. 50% af de kørtøjer er. Jeg sammenligner det virkelig med en kraftig jordskælv

Derudover er jeg blevet syg for anden gang pga. det trækker så meget for vinduere i soveværelset Jeg er virkelig ved at give op. Det er så svært at varme huset op, radiatorene står nærmest på fulde drøn - også i soveværelset! Men der er stadig så skide koldt overalt!

Jeg har termin om mindre end en uge, og derfor er mit overskud på det laveste lige nu. Jeg ved nærmest ikke hvordan jeg skal få ro

Havde lige brug for at komme ud med det.

Men jeg håber inderligt nogle kender til et hyggeligt sted i silkeborg med en ledig lejlighed Prisen afhænger selvf. af kvalitet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Silas&Mille

Jeg ved ikke hvor lang ventetid der er, men prøv eventuelt at snakke med Midtjysk Boligselskab. De har en del i Silkeborg området.

Deres hjemmeside hedder www.boligkontoret.dk

Anmeld

3. februar 2011

BechHannibal

MoriSverige skriver:

Jeg ved ikke hvor lang ventetid der er, men prøv eventuelt at snakke med Midtjysk Boligselskab. De har en del i Silkeborg området.

Deres hjemmeside hedder www.boligkontoret.dk

Det vil jeg undersøge med det samme

Anmeld

3. februar 2011

BechHannibal

ingen ?

Anmeld

3. februar 2011

FrkDitte

Kender du boligportalen.dk?

Der er helt sikkert nogle..

Silkeborg er en fantastisk by.. flyttede derfra i april sidste år.. og området omkring Silkeborg også så smukt..

Ellers kan du indrykke en annonce i midtjyllands avis eller i Ekstra Posten..

Håber du finder noget

Knus D.

Anmeld

3. februar 2011

BechHannibal

FrkDitte skriver:

Kender du boligportalen.dk?

Der er helt sikkert nogle..

Silkeborg er en fantastisk by.. flyttede derfra i april sidste år.. og området omkring Silkeborg også så smukt..

Ellers kan du indrykke en annonce i midtjyllands avis eller i Ekstra Posten..

Håber du finder noget

Knus D.

Ja den kender jeg godt. Der er desværre ikke noget, og så har jeg på fornemmelsen at den er så populær at de gode lej. er væk med det samme..

En rigtig god ide at indtrykke en anonnce i avisen Det må jeg helt klart gøre også!

Jeg synes også byen er helt vild smuk, med smukke omgivelser

Anmeld

3. februar 2011

BellaCiinea

Boligsilkeborg.dk

Det er ab-silkeborg og aab-silkeborg der er lagt sammen, måske du kunne tage en snak med dem omkring jeres situation.

Har selv fået lejlighed igennem dem

Bor i en lækker 2 værelses lejlighed som vi må smide 4600kr. for. (4000kr. efter de har trukket boligstøtte )

Anmeld

3. februar 2011

BechHannibal

Ciinea skriver:

Boligsilkeborg.dk

Det er ab-silkeborg og aab-silkeborg der er lagt sammen, måske du kunne tage en snak med dem omkring jeres situation.

Har selv fået lejlighed igennem dem

Bor i en lækker 2 værelses lejlighed som vi må smide 4600kr. for. (4000kr. efter de har trukket boligstøtte )

Okay, det lyder rigtig godt

Men er det ikke andelsboliger de har??

Anmeld

3. februar 2011

BellaCiinea

BechHannibal skriver:

Okay, det lyder rigtig godt

Men er det ikke andelsboliger de har??

De har det hele =D

Ungdomsboliger, klubværelser, familieboliger, osv =D

Vores er en familiebolig =)

Anmeld

3. februar 2011

BechHannibal

Ciinea skriver:

De har det hele =D

Ungdomsboliger, klubværelser, familieboliger, osv =D

Vores er en familiebolig =)

Okay, så er jeg med

Jeg vil prøve at skrive en mail til dem i morgen. Håber virkelig de kan hjælpe os. Mange tak info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.