Det føltes underligt det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mira0911

Jeg har lagt i sengen indtil nu... Slet ikke været i stand til at rejse mig, og bare sidde. Jeg får det enormt skidt når jeg sidder op længe eller går meget rundt... 

En ting har jeg opdaget! Jeg har herrens ondt i venstre hofte/balle, lige i leddet hvor man bøjer sig fremover... Tænkte at det vil nok gå væk.. Det er det slet ikke... Smerterne er til at holde ud... Håber slet ikke det bliver værre... 

Piger - Hvad kunne det evt være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

<3

Mit bud er iskiasnerven men ved det ikke. Tror du må se at komme igennem til din læge og banke noget fornuft ind i hovedet på ham.

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Jeg har det samme tror jeg, ud fra din beskrivelse. Det er ikke min iskias, det er spændinger. Det hjælper mig rigtig meget at blive masseret, selvom det gør meget ondt. Og så at ligge med en varmepude på.. Måske det kunne hjælpe?

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Mit bud er iskiasnerven men ved det ikke. Tror du må se at komme igennem til din læge og banke noget fornuft ind i hovedet på ham.

Jeg skal ringe til lægen i morgen og have en tid til at der kan laves en lægeerklæring og sygemelding. Jobcentret har sendt en anmodning til mig om lægeerklæring, udover det ringede min jobkonsulent og sagde "Mon ikke lægen også sygemelder dig samtidig med".... 

Jeg skal ikke ind til ham jeg var ved sidste gang... Nu prøver jeg en anden som jeg ikke har været inde ved, eller jo, helt tilbage fra sidste graviditet, hun lavede kun graviditets undersøgelserne på mig. Så håber hun er til at snakke med og vil tage sig tid til mig... 

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Jeg har lagt i sengen indtil nu... Slet ikke været i stand til at rejse mig, og bare sidde. Jeg får det enormt skidt når jeg sidder op længe eller går meget rundt... 

En ting har jeg opdaget! Jeg har herrens ondt i venstre hofte/balle, lige i leddet hvor man bøjer sig fremover... Tænkte at det vil nok gå væk.. Det er det slet ikke... Smerterne er til at holde ud... Håber slet ikke det bliver værre... 

Piger - Hvad kunne det evt være

Lyder som om du måske har lidt bækkenløsning eller du ganske enkelt pga en forkert bevægelse har lavet en overbelastning.
Tag en snak med lægen om en henvisning til fys.
Du kan også prøve med varmtvandsbassin og/elelr massage.
Tag lidt smertestillinde og se om ikke det hjælper.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

Mira0911

kitty skriver:

Jeg har det samme tror jeg, ud fra din beskrivelse. Det er ikke min iskias, det er spændinger. Det hjælper mig rigtig meget at blive masseret, selvom det gør meget ondt. Og så at ligge med en varmepude på.. Måske det kunne hjælpe?

Iskias sidder den ikke om ved lændet? 

Jeg må prøve med noget massage og varmepuden...  Det er helt vildt som jeg oplever ting i denne omgang... Lige udover opkast og kvalme.... 

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Mon ikke det er noget nerve system et eller andet ..

har selv lign smerte i balle/lår og var ved lægen me det, for at være sikker på det ikke var bækkenløsning, og der fik jeg en øvelse jeg skal lave en gang imellem..

Når min lænd er lidt træls, får jeg manden til at massagere med hans super vame fingre, eller så sidder jeg lidt med varme puden, det er altså guld værd, sover næsten altid kort tid efter..  hihi.

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

MoarJ skriver:

Iskias sidder den ikke om ved lændet? 

Jeg må prøve med noget massage og varmepuden...  Det er helt vildt som jeg oplever ting i denne omgang... Lige udover opkast og kvalme.... 

din iskias sidder her:

http://www.rygmekanikeren.dk/index.php?id=26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.