3D/4D scanningsbilleder? hvor? billigt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Mus84

Hej i skønne gravide.

Nogle der kunne tænke sig at smide deres billeder her i? Jeg vil sindsygt gerne have en 3D/4D scanning, men min kæreste vil ikke, Han synes det er for dyrt. Hvad har i givet for jeres sacnninger og var det, det hele værd.

Altså synes i, i fik oplevelsen af hvordan jeres lille barn ser ud? Fordi min kæreste mener at alle de scanningsbilleder man ser ligner hinanden. Det synes jeg jo så ikke..

Så måske han vil ændre mening hvis han så jeres flotte vidunderlige billeder? Og nogen som kender et sted hvor det ikke er så dyrt i københavnsområdet??

Knus fra Linda i uge 28 nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Zeus

Min kæreste syntes også det var alt for dyrt, men endte med at give mig det i fødselsdagsgave.. Han syntes det var SÅ fedt! Han sagde at det havde fået ham helt tæt på, og at det blev mere virkeligt bagefter, også gik han ellers og smilede fjollet resten af dagen  

Vi var i kolding..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2011

Zeus

Mus84 skriver:

Hej i skønne gravide.

Nogle der kunne tænke sig at smide deres billeder her i? Jeg vil sindsygt gerne have en 3D/4D scanning, men min kæreste vil ikke, Han synes det er for dyrt. Hvad har i givet for jeres sacnninger og var det, det hele værd.

Altså synes i, i fik oplevelsen af hvordan jeres lille barn ser ud? Fordi min kæreste mener at alle de scanningsbilleder man ser ligner hinanden. Det synes jeg jo så ikke..

Så måske han vil ændre mening hvis han så jeres flotte vidunderlige billeder? Og nogen som kender et sted hvor det ikke er så dyrt i københavnsområdet??

Knus fra Linda i uge 28 nu

Anmeld

5. februar 2011

NinaE

Zeus skriver:

Min kæreste syntes også det var alt for dyrt, men endte med at give mig det i fødselsdagsgave.. Han syntes det var SÅ fedt! Han sagde at det havde fået ham helt tæt på, og at det blev mere virkeligt bagefter, også gik han ellers og smilede fjollet resten af dagen  

Vi var i kolding..

Søde fusser

Anmeld

5. februar 2011

Maja88

vi gav 1400 for 45 min og har efterfølgende fået 2 scanninger gratis, da hun ikke selv var tilfreds med kvaliteten

Anmeld

5. februar 2011

Zeus

NinaE skriver:

Søde fusser

Haha, ja og det sjoveste var, at hun lå og vrikkede med dem på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.