Jeg ved der er folk herinde med forskellige former for gigt, men hvordan er livet med det?
Jeg står og skal videre til en reumatolog pga mistanke om flyvegigt i kroppen. Jeg har været ved min egen læge i en måned nu der har opgivet mig og sendt mig videre. Mine gigtprøver at negative men mit CRP tal er på 98 og min blodsænkning er lige så forhøjet.
Line nu er jeg på arbejde de dage jeg kan og ellers er jeg hjemme da dage jeg har det værts, altså hvor det har ramt hænder, fødder, skuldre eller hvad det lige måtte være.
Synes bare min livskvalitet er gået fra stort plus til stort minus og har svært ved at se hvordan man skal have et godt liv sådan her.Eneste behandling jeg får lige nu, netop fordi der ingen diagnose er, er ibumitin, der tager lidt af smerten de værste dage.
Alle mine drømme om mit job og familie forøgelse er pludselig revet fra mig fordi jeg ikke ved hvor jeg står. har jeg gigt vil mit job ikke have mig mere efter noget tid, det ved jeg, og jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne passe endnu et lille barn hvis jeg nogle dage ikke engang kan give mig selv tøj på,og da slet ikke mine børn.
Håber så meget det bare er et enkelt tilfælde af flyvegigt der evt kan stoppes med en behandling af et eller andet, for ellers ved jeg ikke lige hvad jeg gør.
Anmeld