hvordan stabler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

oo

altsåe...hvordan stabler I kagerne oven på hinanden? lægger man noget imellem eller hvad?

jeg tænker på at man har en stor kage, med en mindre kage ovenpå og en endnu mindre kage ovenpå den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

merichs

Følger lige med her

Anmeld

3. februar 2011

Anitta J

jeg mener at det er noget med man klipper sugerør til, og så stabler den oven på dem. men er ik sikker.

Anmeld

3. februar 2011

Anitta J

jeg mener at det er noget med man klipper sugerør til, og så stabler den oven på dem. men er ik sikker.

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

De kager der skal oven på lægger jeg sammen på et stykke pap som ikke er for tyg eller tynd.. hehe.. og så den nederste kage sætter jeg nogle sugrør som jeg klipper af så det passer i højden med kagen og så sætter man den lidt mindre kage over der.. grunden til at sætter sugrørene i er for at de skal bære lidt at vægten fra den kage der kommer oven på, og så skulle den nederste kage heller ikke risikere at falde sammen.

Anmeld

3. februar 2011

Laila T

Jeg ligger kagepap under hver kage så putter jeg lidt smørcreme under pappet når jeg stabler dem så den sidder fast.

Jeg bruger ikke noget som afstiver hvis det bare er en kage med et lag. men ellers ville jeg bruge træpinde / plastpinde som jeg klipper til i længde og stikker i for at holde kagen oppe som sidder ovenpå.

men ville ikke bruge sugerør, tænk hvis det ikke holdt og kagen skred

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Altså jeg ved ikke om jeg gør det 'rigtigt' Jeg har ikke gjort det så mange gange, men jeg gør det bare 'yderst forsigtigt'...

Jeg har ikke nogen 'sådan gør du-smart måde i ærmet', desværre... Men det har virket De gange jeg har gjort det.

Anmeld

3. februar 2011

oo

okay...jeg havde jo overhovedet ikke overvejet at jeg ikke bare kunne klaske det hele ovenpå hinanden fire lag - godt man er gift med en fysiker der kan regne ud at det ikke er muligt

jeg tror bare det blir fire kager ved siden af hinanden så...kompromiser kompromiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.