vokser den for alvor nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg er gravid i uge 15 .. og ville lige finde lidt svar på dette spørgsmål.. når det er jeg ligger ned på ryggen føltes livmodren hævet og samtid meget hård!  det kan kún mærkes når jeg ligger å ryg! samtid kan jeg mærke det som en klump når jeg bare slapper af! troed det var blærern men er gået op for mig det ik er .. ! er det så nu for alvor livmoderen vokser til de næste par uger? har milde smeter mest om aften men har været van til dem i nogle uger - kunne bare mærke min livmoder da jeg studerede det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

vil tilføje højre side af livmodren ligner det en høj af en lille bakke hvori venstre ikke er spændt ..

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

30 der har kigget ?? ingen svar

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

Det lyder helt som det skal være

At den er mere hård i den ene side skyldes at det helt sikkert er der moderkagen og/eller din bebs ligger.
Når du bliver endnu større, så kan man somme tider opleve at man ligefrem får slagside fordi bebsen har en forkærlighed for at ligge i den ene side.
Du kan også blive helt rugbybold-formet, fordi trolden ligger på tværs.
Jeg er sikker på at din bebs har det godt derinde og svømmer rundt i en masse deligt vand, så nyd du bare maven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Det lyder helt som det skal være

At den er mere hård i den ene side skyldes at det helt sikkert er der moderkagen og/eller din bebs ligger.
Når du bliver endnu større, så kan man somme tider opleve at man ligefrem får slagside fordi bebsen har en forkærlighed for at ligge i den ene side.
Du kan også blive helt rugbybold-formet, fordi trolden ligger på tværs.
Jeg er sikker på at din bebs har det godt derinde og svømmer rundt i en masse deligt vand, så nyd du bare maven.

Kærligst
Sussie

underligt, livmoderen forsvandt nærmest efter jeg var ude og tømme blæren ): troed ikke blæren var årsagen da den ikke engag var halvt fyldt.. snøft!

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

underligt, livmoderen forsvandt nærmest efter jeg var ude og tømme blæren ): troed ikke blæren var årsagen da den ikke engag var halvt fyldt.. snøft!

Du skal huske, at når du ligger ned, så glider tarmene rundt, inkl blæren..tingene flytter på sig, og det gør de så også, når du rejser dig op.
Så det er som det skal være.
Der skal ikke være ret meget i din blære for at din livmoder bliver trykket og skubbet i forskellige retninger.
Så det skal du ikke tage dig så nær.
Om et par uger vil du kunne mærke meget mere.
Men lad nu være med at mase alt for meget med din stakkels mave.

Anmeld

3. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Du skal huske, at når du ligger ned, så glider tarmene rundt, inkl blæren..tingene flytter på sig, og det gør de så også, når du rejser dig op.
Så det er som det skal være.
Der skal ikke være ret meget i din blære for at din livmoder bliver trykket og skubbet i forskellige retninger.
Så det skal du ikke tage dig så nær.
Om et par uger vil du kunne mærke meget mere.
Men lad nu være med at mase alt for meget med din stakkels mave.

åhh lettelse! blev lige en del klogere! ! hi nej bare rolig jeg er blid, det er desuden heller ikke spor behageligt for livmoderen at blive berørt  når den er så spændt..  undrede mig meget over om det virkelig ku passe og hvorfor den havde sådan en skæv facon hehe

men tusind tak for svarende..

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

åhh lettelse! blev lige en del klogere! ! hi nej bare rolig jeg er blid, det er desuden heller ikke spor behageligt for livmoderen at blive berørt  når den er så spændt..  undrede mig meget over om det virkelig ku passe og hvorfor den havde sådan en skæv facon hehe

men tusind tak for svarende..

det var så lidt søde ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.