mad til aften??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Millesmammi

hvad skal i have til aften idag??? ved ikke hvad jeg selv skal lave, - er helt blank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

SaraLM

Har ikke helt besluttet mig for aftensmaden i aften endnu men i går lavede jeg en lækker bolognaisesauce fra bunden af med masser af gode råvarer og det var bare mums og så passer det jo sig selv når man har snittet færdigt

Anmeld

3. februar 2011

Millesmammi

SaraLM skriver:

Har ikke helt besluttet mig for aftensmaden i aften endnu men i går lavede jeg en lækker bolognaisesauce fra bunden af med masser af gode råvarer og det var bare mums og så passer det jo sig selv når man har snittet færdigt

åh ja, det lyder godt

Anmeld

3. februar 2011

SaraLM

Det er rigtigt lækkert - og bliver kun bedre af at simre i timevis hvis du har tid til det

Anmeld

3. februar 2011

JulieE

Vi skal have kartoffel-broccoli suppe med lidt kylling til

Anmeld

3. februar 2011

liwsmor

Millesmammi skriver:

hvad skal i have til aften idag??? ved ikke hvad jeg selv skal lave, - er helt blank

vi skal have en lækker salat med melon og nøder og meget andet i med rejer oven på

Anmeld

3. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ved ikke om du kender den her side : http://www.dk-kogebogen.dk/

Den bruger jeg rigtig meget,der er mange gode,nemme og billige opskrifter

Ellers er der http://www.fedtfattig.dk Der er også mange gode.

Anmeld

3. februar 2011

L.J.L

igår fik vi mørbradgryde, super mums! Og så er det en ret man kan lave nok af så man kan få den dagen efter også, vi fik med ris til den første dag og med kartoffelmos den anden dag, og lillemanden ELSKEDE det

I aften skal vi have wokgryde med kylling og en masse grøntsager og nudler til, det er også en god ret som kan laves så man kan spise den dagen efter også

Anmeld

3. februar 2011

Hansen97

Kartofler, røget medister og persillesovs

Anmeld

3. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

Vi skal have nogle kyllingefileter som jeg skære lidt op og putter noget smøreost i og pakker dem ind i bacon, ved ikke lige hvad vi skal have til endnu.. - Malene 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.