PernilleB skriver:
Igen lidt galler herfra, og denne gang er det retten mod nogen...!! Harald Nyborg, står for skud idag,..!!!
Min svigermor fik ønsket om den klapvogn de har i Harald Nyborg! Fint, den købet hun så, og der sårt baige og sort som farve. Vi pakker den ud juleaften og siger mange tak. Vi pakker den først ud a kassen her midt jan, da vi skal til a bruge den. Så er der skåret i håndtaget 1 steder og den er fucking blå..!! Det er deres nye model, den er åbenbart blå, men det står fucking ingen steder, og det synes jeg der bør, for det er ikk alle der er ligeglade med farven!!!
1. gang jeg så vil bruge den, falder hele hjulbroen a!! Kan ikke sætte den på igen..!!! Ind i bilen igen og ud og gå 4 km med 10 kg baby på armen..!!! Og jeg er godt gnaven..!!! Min far fixer den.
2. gang den skal bruges er i kbh inde ved rigshositalet, Vi pakker den ug og folder den op, putter baby i og kører. Vi når 100 m fra bilen..!!! Så ryger der fandeme 3 hjul a den..!!! vi prøver og vi prøver a få dem på igen, og hele lortet falder fra hinanden...!! Det er altså en akut tid vi har, så vi har sq ikk tid til a lave sådan noget billigt lort..!! så vi må bærer klapvognen ind på sugehuset med baby i!! Vi fumler så med den der inde mens jeg er inde hos lægen. Nu skulle den virke.... Men NEJ..!! Igen og igen falder de a på vej mod bilen...!! Og så ringer vi så til harald nyborg (som forresten er min gamle arbejdsplads i 3 år og min mors i 5 år!!), jamen vi skal komme ned med den..!! fint... de finder kvitteringen på deres computer, men giver mig bare 3 nye hjul..!! Hva fanden skal jeg bruge det til..????
Og hva så med det 4..?? de var knækket inden i..!! og min gamle souechef som er den der hjælper mig, beskylder mig bare for a have ramt en kant sten..!!! prøv lige a hør her, du skal kræftedme ikk beskylde mig for noget, uden a spørge hvordan jeg har håndteret den først. den har kørt fucking 100 m..!! jamen det var min skyld..!! unskyld, hva for noget..??
ja det var ikk noget a gøre...
Det kan kræfedme ikk være rigtigt a lortet knækker når man tager det ind og ud a bilen...!!! til 700 kr forventer man altså alligevel noget..!!!
nu snakkede jeg så med chefen dernede, og han var lige så uvenlig og usamarbejdesvillig..!! tak for lort siger jeg bare..!!
nogle der vil købe en stort set ny klapvogn..???
Ja, nu kan jeg så ikk få lov til a rette i mit debat indlæg!!! Men vil for en god ordens skyld lige sige at det kun er Harald Nyborgs kunde servise jeg brokker mig over her... Klapvognen fejler ikke en skid, da den er blevet udstyret med 3 nye hjul og virker fint nu... Jeg frabeder mig flere nedrige kommentar fra folk som kun er sure og negative i deres kommentar..!!
Men efter som folk har misforstået mit indlæg og har kommentere mit salgsindlæg på klapvognen, må jeg jo skære det ud i pap... KLAPVOGNEN FEJLER IKKE NOGET, OG ER TIL SALG..!! HARALD NYBORGS KUNDESEVICE ER NOGET BÆ, SLUT..!!!