Jeg elsker at være dansker, og holder meget af at tænke på jeg er sikret på alle måder. Mangler jeg bolig kan jeg få hjælp, mangler jeg arbejde kan jeg få hjælp og blivet jeg syg kan jeg få hjælp.
Alt i alt har vi det godt.
Jeg blir rørt når jeg læser indlægget vedr. Hende der føler sig trampet på, idet hun er i barbløshedbehandling og de. Er en dyr affære.
Jeg tænkte at det jo er skrækkeligt man ikke kan få sine drømme
Opfyldt og kan kun sparsomt sætte mig ind i den sorg man må konfronteres med dagligt.
Jeg kan derimod godt forstå hvorfor det er et sted den danske regering har søgt at spare, for vi mangler penge i kassen!!
Tilgengæld forestiller jeg mig i mit stille sind, at hvis alle de snyltere som både modtager KH og andre ydelser betalt af skatten, samtidig med de har sort arbejde. Og også de snyltere der har mere end een adresse for at få forhøjede ydelser, adresse i sverige og billig bil, men bor i DK og hva de ellers kan finde på skal skamme sig noget så skrækkeligt!!!
Det er mange penge det drejer sig om og et beløb jeg forestiller mig der er langt større end den sum man har sparet på at skære i barbløshedbehandling!!!!
Jae, formålet med denne tråd ender vel egentlig ud i at jeg nærmest opfodrer folk til at "melde sin nabo".... Men det vil jeg lade være op til den enkelte. Ihvertfald ved jeg der forsvinder mange penge ud af kassen, som ikke burde og derfor blir man desværre nødt til at spare på andre områder.
DET ER TRIST!

Bare en tanke herfra......
Anmeld