Lorte f'#¤"?)¤=%()g morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Hansen97

Ja så er manden inde i en periode hvor han tror en masse om mig. Altså han tror jeg er utro, på vej væk, ikke elsker ham mere osv...

Og jeg har intet gjort der kunne få ham på disse tanker. Står op, sørger for børn, afleverer børn, kører på arbejde, henter børn, rydder op, laver mad, sørger for børn, sørger for ham, går i seng!

Det er mit liv pt. alligevel får han de tanker at jeg ikke elsker ham mere, at jeg har en anden, at jeg vil have en anden..

Jeg bliver så ked af det og aner ikke hvad jeg skal gøre. Udover at jeg nu vil tænke endnu mere over hvad jeg gør og over at jeg skal stå til rådighed 24-7 for ham så skide være med mig!!

HADER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( vi har været sammen i 14 år d. 15. februar)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mormilla

112233 skriver:

Ja så er manden inde i en periode hvor han tror en masse om mig. Altså han tror jeg er utro, på vej væk, ikke elsker ham mere osv...

Og jeg har intet gjort der kunne få ham på disse tanker. Står op, sørger for børn, afleverer børn, kører på arbejde, henter børn, rydder op, laver mad, sørger for børn, sørger for ham, går i seng!

Det er mit liv pt. alligevel får han de tanker at jeg ikke elsker ham mere, at jeg har en anden, at jeg vil have en anden..

Jeg bliver så ked af det og aner ikke hvad jeg skal gøre. Udover at jeg nu vil tænke endnu mere over hvad jeg gør og over at jeg skal stå til rådighed 24-7 for ham så skide være med mig!!

HADER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( vi har været sammen i 14 år d. 15. februar)

Det lyder sku ikke rart!!! Måske han skulle få noget hjælp til den usikkerhed han har....

Anmeld

3. februar 2011

Anitta Kristiansen

det kan måske være et tegn på at han gerne vil have noget tid bare sammen med dig. en ide ville være måske at prøve tage en weekend fri for alt. få børnene passet og glemme om alt der er der hjemme og tag på en lille mini ferie bare jer to. få snakket og nyd det sammen. i har nok begge to brug for det. for måske er du selv ved at være kørt død i hverdagen og har selv brug for et pust! 

håber at i finder ud af det

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

nu ved jeg ikk hvordan det ellers er.

men måske give ham lidt mere opmærksomhed, giv ham et kys lidt mere, et kram et kært agen på røven i daglig dagen.. måske han mangler at mærke du stadig er glad for ham og det liv i har sammen ..

Anmeld

3. februar 2011

missie20

Må da være dejligt og vide, han elsker dig og ikke vil miste dig. Syntes det lyder som en alletiders ide med at få børnene passet og bare være jer to, og ud og spise og hygge. Han giver jo udtryk for at han vil dig så meget. Vend den om til noget positivt

Anmeld

3. februar 2011

Hansen97

Babyklar skriver:

nu ved jeg ikk hvordan det ellers er.

men måske give ham lidt mere opmærksomhed, giv ham et kys lidt mere, et kram et kært agen på røven i daglig dagen.. måske han mangler at mærke du stadig er glad for ham og det liv i har sammen ..

Gør jeg i forvejen.. men skal åbenbart gøre noget mere ved det.. men hvad så den anden vej??

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

112233 skriver:

Gør jeg i forvejen.. men skal åbenbart gøre noget mere ved det.. men hvad så den anden vej??

- Okey,  måske i så en aften når ungerne er langt i seng, få snakket det hele igennem.. og du os får fortalt at du os gerne vil have kærtegn , opmærksomhed i daglig dagen.. og måske finde frem til hvordan han i al verden er bliven så usikker på din kærlighed..

Anmeld

3. februar 2011

Hansen97

missie20 skriver:

Må da være dejligt og vide, han elsker dig og ikke vil miste dig. Syntes det lyder som en alletiders ide med at få børnene passet og bare være jer to, og ud og spise og hygge. Han giver jo udtryk for at han vil dig så meget. Vend den om til noget positivt

Jeg ved det godt. vi har lige været afsted sidste fredag og fik alt på plads... snakket om en masse ting, vores forventninger osv...

Og så ændrer han sig lidt og syntes ikke han får det tilbage som han har "fortjent". Sagde til ham fredag at det jo ikke sker "over night".. og det forstod han.. i fredags... men det er selvfølgelig også længe siden..

Åhh.. jeg ved det ikke ... jeg elsker også ham sindssygt højt men det gør da lidt ondt at han tror jeg er utro når jeg overhovedet ikke har haft det i tankerne, men fuldt fokuserer på os...

Anmeld

3. februar 2011

Hansen97

Babyklar skriver:

- Okey,  måske i så en aften når ungerne er langt i seng, få snakket det hele igennem.. og du os får fortalt at du os gerne vil have kærtegn , opmærksomhed i daglig dagen.. og måske finde frem til hvordan han i al verden er bliven så usikker på din kærlighed..

Ja har vi bare alt været igennem i fredags som skrevet før.. arghh.. jeg ved det ikke.. måske det bare lige skal stabiliseres igen...

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

112233 skriver:

Ja har vi bare alt været igennem i fredags som skrevet før.. arghh.. jeg ved det ikke.. måske det bare lige skal stabiliseres igen...

- ja, det kan være.. og få afvide hvad det lige er der gør til at han får de tanker, det jo ikk rart for jer på nogen måde.. men ikk opgive , det skal nok løse sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.