Latterlige funky letters!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Lullaby

Ruller fondanten tyndt ud, trykker og slasker den ned i bordet. Den løsner sig men det tynde knækker HVER GANG! Dvs at pludselig mangler r'et en krølle. Hvad gør i for at det holder formen, selv når i smækker den ud på bordet for at løsne? Har dyppet i flormelis osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

ChatH

Lullaby skriver:

Ruller fondanten tyndt ud, trykker og slasker den ned i bordet. Den løsner sig men det tynde knækker HVER GANG! Dvs at pludselig mangler r'et en krølle. Hvad gør i for at det holder formen, selv når i smækker den ud på bordet for at løsne? Har dyppet i flormelis osv.

Havde samme problem igår med mit store m. jeg måtte tage en lille klump ælte den meget kort og så rulle ud men det tog 10 forsøg tror jeg

Anmeld

3. februar 2011

LISBETH:-)

Du skal smørre palmin på en glasplade - rulle fondanten tyndt tyndt ud oven på palminen. Smørre linialen let ind i palmin og så trykke dem ud. Så bliver de på glaspladden og du kan flytte det overskydende fondant. Når så de har tørret lidt er de lige til at flytte

Anmeld

3. februar 2011

Nemesis

lisbeth2910 skriver:

Du skal smørre palmin på en glasplade - rulle fondanten tyndt tyndt ud oven på palminen. Smørre linialen let ind i palmin og så trykke dem ud. Så bliver de på glaspladden og du kan flytte det overskydende fondant. Når så de har tørret lidt er de lige til at flytte

Smeltet palmin??

:-) Sisse

Anmeld

3. februar 2011

Lullaby

lisbeth2910 skriver:

Går fondanten ikke ind og bliver snasket af palminen?

Anmeld

3. februar 2011

twinboys

ladydan1 skriver:

Smeltet palmin??

:-) Sisse

nej....

Anmeld

3. februar 2011

LISBETH:-)

Nej du smører bare tingene med palmin lige som når man smører f.eks. en form med smør.

Det bliver ikke snasket.

Vi lærte det på kagekursus i søndags.

Anmeld

3. februar 2011

Grynt

har altid en kødnål i nærheden til lige at prikke MMF'en ud af de viklede kroge. Syntes det virker super

Grynt

Anmeld

4. februar 2011

iris-mor

Ok palmin, det må jeg så købe.

Jeg plejer at bruge masser af maizena på bord og bogstav, det virkede sidst. Men nu skal jeg da helt klart i Rema og købe det andet.

Elsker at lære nye tips

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.