Dejlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

FrkT

Ville bare lige dele min dejlige dag med jer 

Efter en lang dags arbejde fra 7-15.30 skulle jeg mødes med min mor i Herning på vej hjem, da de ville forære mig nogle sko til når vi skal til Egypten, og der er en butik derinde der har -50% på ALLE sko (kvalitetsko somfx  Ecco, Adidias osv.) i disse dage. Min mor havde selv fået 4 par sko i går og min far 3 par.

Vi mødtes derinde, og jeg endte så med at få 6 par sko og endda et par sko med til Jens også. Jeg fik 2 par Adidas sko, 2 tåklipklappere til Egypten-turen, 2 par Sketchers sko (1 par støvler og 1 par der går til lidt over anklen). Allesammen super fede sko. Ihhh jeg føler mig virkelig forkælet i dag, sikke nogle generøse forældre jeg har  

Ville bare dele min glæde med jer...  håber I også har haft en dejlig dag allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

tinasmor

FrkT skriver:

Efter en lang dags arbejde fra 7-15.30 skulle jeg mødes med min mor i Herning på vej hjem, da de ville forære mig nogle sko til når vi skal til Egypten, og der er en butik derinde der har -50% på ALLE sko (kvalitetsko somfx  Ecco, Adidias osv.) i disse dage. Min mor havde selv fået 4 par sko i går og min far 3 par.

Vi mødtes derinde, og jeg endte så med at få 6 par sko og endda et par sko med til Jens også. Jeg fik 2 par Adidas sko, 2 tåklipklappere til Egypten-turen, 2 par Sketchers sko (1 par støvler og 1 par der går til lidt over anklen). Allesammen super fede sko. Ihhh jeg føler mig virkelig forkælet i dag, sikke nogle generøse forældre jeg har  

Ville bare dele min glæde med jer...  håber I også har haft en dejlig dag allesammen!

Hvornår skal I til Egypten. Så lige at næsten alle rejse steder har aflyst Egypten som destination i hele denne vinterferie periode (sagde de i tv avisen i dag)

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

FrkT skriver:

Åhh, hvor dejligt - nye sko kan man altid bruge

Det må siges at være en god trøst ovenpå halsbetændelsen... Hehe... Rigtig god tur - er slet ikke misundelig

Anmeld

2. februar 2011

FrkT

tinasmor skriver:

Hvornår skal I til Egypten. Så lige at næsten alle rejse steder har aflyst Egypten som destination i hele denne vinterferie periode (sagde de i tv avisen i dag)

Det er først i starten af april vi skal det. Men indtil videre siger rejseselskabet vi skal rejse med at de ikke bliver aflyst, mine forældre var derinde i går og fik en foreløbig melding, de skal derind igen mandag, hvor de får den endelige melding.

Anmeld

2. februar 2011

FrkT

Maalene skriver:

Åhh, hvor dejligt - nye sko kan man altid bruge

Det må siges at være en god trøst ovenpå halsbetændelsen... Hehe... Rigtig god tur - er slet ikke misundelig

Mange tak.... det er første gang i mit liv jeg skal ud at flyve i en flyver og første gang jeg skal på charterferie også...

Anmeld

2. februar 2011

Fru.Mäes <3

FrkT skriver:

HVEM ER DET DER HAR 50% PÅ SKO? DET ER VIST GÅET MIN LILLE NÆSE FORBI

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

FrkT skriver:

Mange tak.... det er første gang i mit liv jeg skal ud at flyve i en flyver og første gang jeg skal på charterferie også...

Uhh, hvor spændende...

Men pas på - man bliver sgu afhængig

NYD DET

Anmeld

2. februar 2011

FrkT

FrøkenHedegaard skriver:

HVEM ER DET DER HAR 50% PÅ SKO? DET ER VIST GÅET MIN LILLE NÆSE FORBI

Det er Skokjær inde i Søndergade... de flytter op i "hoveddelen" af gågaden, og derfor sælger de alt ud til 50% lige nu.... men kun nogle dage (ved ikke præcis hvor længe), så du må skynde dig  Der er også VILDT mange søde børnesko 

Anmeld

2. februar 2011

FrkT

Maalene skriver:

Uhh, hvor spændende...

Men pas på - man bliver sgu afhængig

NYD DET

Hehe bare rolig, vi har slet ikke råd til det. Det her er mine forældre der betaler, all inclusive-hotel og det hele. De havde sølvbryllup i april sidste år, og vi skulle have været afsted der, men min mor fik jo erklæret kræft og skulle i behandling, så nu skal vi afsted i april i år i stedet for.

Anmeld

2. februar 2011

FrkT

FrkT skriver:

Det er Skokjær inde i Søndergade... de flytter op i "hoveddelen" af gågaden, og derfor sælger de alt ud til 50% lige nu.... men kun nogle dage (ved ikke præcis hvor længe), så du må skynde dig  Der er også VILDT mange søde børnesko 

Det er dem der tidligere hed Engelbredt... ligger i den gade der går ned til togstationen, skråt overfor bagel house 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.