Ægudtagning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og sikken omgang. Synes bestemt ikke det var smertefrit, men dog til at holde ud. Kunne mest mærke når hun stak, og så blev jeg helt rundtosset af det der morfin lignende noget. Det var ikke rart, selv om det selvf. afholdt mig fra meget voldsomme smerter.

Men men, det gik nogenlunde ok, dog ikke helt som vi havde håbet, og vi fik"kun" 6 æg ud. Det var lidt skuffende fordi vi regnede med flere, men det er sikkert fint nok..

Desværre har manden været syg, så sædkvaliteten var lidt lav for første gang i 100 år (selvf. lige i forbindelse med ivf... Øv øv øv.) Men vi har så besluttet at få lavet mikroinsemination - eller ICSI som det hedder, og så håber vi der er mange smukke guldæg til dyrkning!!

Så piger, vil i ikke krydse fingre for at det ikke var helt forgæves, og at vi fredag har en god nyhed om flere smukke guldæg!

Hep hep hep 

Hep hep søde.. og  Fingre herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

baby84

Er ked af at høre at du ikke oplevede det helt smertefrit, men godt det er overstået. Jeg fik også kun 6 æg (egnetlig 7 men et var umodent) ud af 11 ægblærer så jeg kender måske godt den følelse du sidder med. Man kan ikke lade være at blive lidt skuffet. Vi fik 2 æg som havde delt sig til 4 celler, men mener normalen er 60%. Dvs at du burde få min en 2-3 stykker . det er spændende. Krydser for at det lykkes

Skal du egentlig have sat 2 el et op? Hvis i ikke ved det vil jeg råde jer til tænke meget over det og få talt om det inden. Vi var uenige(manden ville ikke have to og jeg ville gerne) og det kom faktisk noget bag på os at vi pludselig blev rådet til at lægge to op. Pludselig ville lægen ikke lægge to op fordi vi virkede usikre.

Glæder mig til at høre hvordan det er gået imorgen

Anmeld

3. februar 2011

Tropez

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og sikken omgang. Synes bestemt ikke det var smertefrit, men dog til at holde ud. Kunne mest mærke når hun stak, og så blev jeg helt rundtosset af det der morfin lignende noget. Det var ikke rart, selv om det selvf. afholdt mig fra meget voldsomme smerter.

Men men, det gik nogenlunde ok, dog ikke helt som vi havde håbet, og vi fik"kun" 6 æg ud. Det var lidt skuffende fordi vi regnede med flere, men det er sikkert fint nok..

Desværre har manden været syg, så sædkvaliteten var lidt lav for første gang i 100 år (selvf. lige i forbindelse med ivf... Øv øv øv.) Men vi har så besluttet at få lavet mikroinsemination - eller ICSI som det hedder, og så håber vi der er mange smukke guldæg til dyrkning!!

Så piger, vil i ikke krydse fingre for at det ikke var helt forgæves, og at vi fredag har en god nyhed om flere smukke guldæg!

Hep hep hep 

Jeg har også et ICSI barn i maven, og jeg fik taget fire æg ud en sat op og to i fryseren, så det er altså ikke antallet men kvaliteten det kommer an på 

Anmeld

3. februar 2011

håber snart det er os

alt hvad jeg kan

og stort tillykke med de flotte æg

kæmpe

Anmeld

3. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

Krydser alt hvad der krydses kan.. Nu må det snart blive jeres tur.. - Malene 38+2

Anmeld

3. februar 2011

Laulund87

Jeg krydser altid for dig!!

Og et   med på vejen

Anmeld

3. februar 2011

Sofia

Jeg vil krydse alle mine fingre. I har kæmpet længe og jeg under jer virkelig medgang!

Anmeld

3. februar 2011

Putomanen

Jeg er ked af at høre, at det ikke var helt smertefrit for dig! Men dejligt at der alligevel kom en del æg ud af det...

Må jeg spørge hvor mange sædceller der var? Jeg er lidt ny i alt det her med behandling, så jeg er ldit nysgerrig

Men jeg  alt for, at det lykkes for jer!!!

Anmeld

3. februar 2011

Kruse90

jeg hepper og krydser aaaalt hvad jeg kan snut
Virkelig.

Jeg er sikker på at det er jeres tur denne gang.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.