Ondt når jeg svømmer :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

MyLove E

Hej

Jeg er gravid i uge 27, for 2uger siden begyndte jeg at svømme vil helst ikke tage for meget på og ja så har jeg jo bare godt af noget motion :-) Jeg er blevet rigtig glad for det. Men ca hver anden gang er jeg nød til at stoppe hurtigt igen, det gør så ONDT i mine brystvorter. De er sådan helt blålig ude i spidsen. Det føles lidt som om at der er bliver stukket nåle i dem.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gør for at undgå det? Badedragten sidder jo helt tæt på dem så det kan jo også være det der med til at gør at de er irretteret. Men hvad kan jeg ligge i mellem brystvorte og badedragt, nogenforslag?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

AnneBJ

Tauf skriver:

Hej

Jeg er gravid i uge 27, for 2uger siden begyndte jeg at svømme vil helst ikke tage for meget på og ja så har jeg jo bare godt af noget motion :-) Jeg er blevet rigtig glad for det. Men ca hver anden gang er jeg nød til at stoppe hurtigt igen, det gør så ONDT i mine brystvorter. De er sådan helt blålig ude i spidsen. Det føles lidt som om at der er bliver stukket nåle i dem.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gør for at undgå det? Badedragten sidder jo helt tæt på dem så det kan jo også være det der med til at gør at de er irretteret. Men hvad kan jeg ligge i mellem brystvorte og badedragt, nogenforslag?

Knus Tanja

Jeg ved ikke om det vil kunne hjælpe, men evt. et stykke gaze eller lignende?
Det brugte jeg i starten da mine brystvorter var så ømme, at jeg ikke kunne have noget som helst over dem. Det tog den værste ømhed, også fordi de ikke så tit blev kolde og dermed hårde

Håber du kan bruge det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.