En smuk glød..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Manakauapo

Okay, i december måned droppede jeg solariet for ALTID. Netop fordi min hud begyndte at slå ud efter en tur i den kustige sol. Og det sidste jeg har lyst til er da en gang hudkræft.

Siden da har jeg ledt med lys og lygte efter et alternativ til solariet, fordi jeg ikke har lyst til at ligne det spøgelse, som jeg plejer at gøre om vinteren.

Idag så jeg så at Lidl havde et lille restparti med Dove Summer Glow på tilbud. Så jeg købte en flaske, og håber lidt så. Men er der ikke nogle herinde, der har gode erfaringer med det? Er måske en lille smule skeptisk overfor det.

Hvor lang tid går der før det "virker" og virker det overhovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Manakauapo

Okay? Ved ikke lige hvad der skete? Den skulle ikke ligge i "Navngivning", men derimod "Ordet er frit"

Anmeld

2. februar 2011

Manakauapo

Opper lige en gang

Anmeld

2. februar 2011

Siljesmor

Jeg har prøvet den, og den virkede egentlig fint  MEN synes man lugter så mærkeligt når den begynder at trænge ind..... Så droppede det igen - og så fik jeg faktisk mange bumser/knopper af den...

Anmeld

2. februar 2011

Anitta J

jeg brugte det meget en overgang.. du begynder at kunne se det efter et par dage og så bare husk at hold det ved lige, det skaller nemlig af i store plamager..pas på med ik at brugen for mørk en, såbliver du bare orange. det ihvertfald min erfaring.. og så lugter det fælt. men man må jo lide for skønheden

Anmeld

2. februar 2011

Maja_4000

Jeg kan bedre lide natusans udgave :b Kan ikke så godt lide den lugt doves har nemlig (: Men resultatet synes jeg er fint 

Anmeld

2. februar 2011

twinny

Jeg synes den virker fint.... Man bliver ikk sådan selvbruner brun, som sidney lee.  Man får en fin farve efter nogle gange...

Man kan godt komme til at lugte lidt af solarie....  Men det gør man jo næsten med alt sådan nogle ting....

Anmeld

2. februar 2011

Kamulla

jeg er mere til SunSpa.. Tan in a can... giver et flot resultat og du ligner ikke kong gulerod..

Anmeld

2. februar 2011

Kay

jeg bruger dove på mine ben... da de ellers ALDRIG bliver brune... og det virker fint... man skal bare huske og smøre jævnt og lidt længere end jeg normalt gær med crem

Anmeld

2. februar 2011

Ox.

Altså jeg SVÆRGER til Sunspa - Tan in a can (Ja så kreativt er dét, men det er Dennis KNudsen anbefalet  hehe)

Det er i spray og er SÅ fantastisk nemt at bruge og man skal ikke være vildt påpasselig med det da det ligger så flot jævnt et lag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.