Svien/Stikken i underlivet.. hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Mullefisen2011

Blev insemineret i fredags og her til aften er jeg bare så øm og oppustet i underlivet.. det giver næmest sådan en svien og stikken i æggestokkene..  det er jo så de der 6 dage siden at jeg fik min IUI... Men har ikke prøvet den der svien, og stikken ned igennem underlivet..

Jeg er først her idag begyndt at få ømme bryster og at de er vokset sådan lidt.. sidst havde jeg det fra jeg blev insemineret af...

Er der andre der har prøvet det..???

Håber i vil hjælpe tøser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

dorthemus

Et forsigtigt gæt er, at ægget er ved at sætte sig fast...det sker ca. en uge efter befrugtning. Har du blødt lidt? Det hedder en implantationsblødning og er ikke farlig

Anmeld

2. februar 2011

Faith

dorthemus skriver:

Et forsigtigt gæt er, at ægget er ved at sætte sig fast...det sker ca. en uge efter befrugtning. Har du blødt lidt? Det hedder en implantationsblødning og er ikke farlig

Ja det er osse mit gæt

Anmeld

2. februar 2011

Mullefisen2011

Tak piger..  Havde godt læst mig frem til det med ægget igår at det sker på 21 dagen ca. som er i morgen så havde ikke lige forhåbninger om det kunne være det allerede.. og der stod man ikke kunne mærke noget.. Har det kun lidt underligt i underlivet med lidt svien og stikken.. og så er jeg så øm og oppustet..

Nej har "desværre" ikke blødt eller noget..

Uhh håber lidt i har ret

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Tak piger..  Havde godt læst mig frem til det med ægget igår at det sker på 21 dagen ca. som er i morgen så havde ikke lige forhåbninger om det kunne være det allerede.. og der stod man ikke kunne mærke noget.. Har det kun lidt underligt i underlivet med lidt svien og stikken.. og så er jeg så øm og oppustet..

Nej har "desværre" ikke blødt eller noget..

Uhh håber lidt i har ret

Altså nu er det kun en tommelfingerregel med den uge...hos mig kom den før og jeg blødte heller ikke

Faktisk fik jeg at vide til NF, at jeg åbenbart var blevet gravid meget hurtigt for de rykkede min termin med hele 4  dage FREM, hvilket jeg syntes var lidt sjovt ift. at jeg var blevet insemineret og at der jo så ikke var så megen tvivl om hvornår jeg var blevet gravid

Vi jokede lidt med, at jeg så var blevet gravid fire dage FØR inseminationen

Anmeld

2. februar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Altså nu er det kun en tommelfingerregel med den uge...hos mig kom den før og jeg blødte heller ikke

Faktisk fik jeg at vide til NF, at jeg åbenbart var blevet gravid meget hurtigt for de rykkede min termin med hele 4  dage FREM, hvilket jeg syntes var lidt sjovt ift. at jeg var blevet insemineret og at der jo så ikke var så megen tvivl om hvornår jeg var blevet gravid

Vi jokede lidt med, at jeg så var blevet gravid fire dage FØR inseminationen

Haha ej hvor PUDSIGT... hihi  Håber jeg er lige så hurtig som dig.. haha... Skægt at terminen egentlig blir rykket og beregnet ud fra det .. har altid tænkt på mensdag som terminberegner..

Så det vil sige at jeg skal ikke regne med de der 21 dage det er kun ca... ligesom ens ÆL kan komme forskelligt.. men undrer mig da jeg læste man ikke kunne mærke at det sætter sig fast og blir i tvivl om jeg også følte sådan her sidste gang..

Bare underligt jeg har haft vild menssmerte idag og har en underlig fornemmelse i underlivet her til aften..  Lidt mystisk..

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Haha ej hvor PUDSIGT... hihi  Håber jeg er lige så hurtig som dig.. haha... Skægt at terminen egentlig blir rykket og beregnet ud fra det .. har altid tænkt på mensdag som terminberegner..

Så det vil sige at jeg skal ikke regne med de der 21 dage det er kun ca... ligesom ens ÆL kan komme forskelligt.. men undrer mig da jeg læste man ikke kunne mærke at det sætter sig fast og blir i tvivl om jeg også følte sådan her sidste gang..

Bare underligt jeg har haft vild menssmerte idag og har en underlig fornemmelse i underlivet her til aften..  Lidt mystisk..

Terminen kan sagtens rykkes frem og tilbage et par gange i løbet af graviditeten...de måler fosteret og beregner bl.a. udfra størrelsen terminen

Jeg holder stadig på, at du er gravid

Anmeld

2. februar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Terminen kan sagtens rykkes frem og tilbage et par gange i løbet af graviditeten...de måler fosteret og beregner bl.a. udfra størrelsen terminen

Jeg holder stadig på, at du er gravid

Ja det havde jeg også læst mig frem til..  hihi..

Har det godt nok også underligt i kroppen idag.. har ondt ned i benene og total uro.. så håber du har ret

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Ja det havde jeg også læst mig frem til..  hihi..

Har det godt nok også underligt i kroppen idag.. har ondt ned i benene og total uro.. så håber du har ret

Jeg har altid ret

Anmeld

3. februar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Jeg har altid ret

Det håber jeg Dorthe..  Idag har jeg sådan en underlig fornemmelse af at mens er på vej.. for har symptomerne til det. så det er lige fra den ene yderlighed til den anden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.