Gravid og med influenza a. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Saram

Hej piger..

Er i stor krise, for er idag blevet ringet op af min læge, der havde den dårlige nyhed at jeg har fået influeenza a, altså svineinfluenza..

Hvordan er det lige med baby i maven, når man har det ? Har søgt på nettet og læst om det og der står jo de mest forfærdelige ting, så gør mig jo virkelig begymret og urolig.. Vil jo ikke have der sker noget med min lille pige..

Er der evt. nogen der har haft det i deres graviditet eller bare nogen der ved noget om det?

// En meget bekymret Sara.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Vingummien

Saram skriver:

Hej piger..

Er i stor krise, for er idag blevet ringet op af min læge, der havde den dårlige nyhed at jeg har fået influeenza a, altså svineinfluenza..

Hvordan er det lige med baby i maven, når man har det ? Har søgt på nettet og læst om det og der står jo de mest forfærdelige ting, så gør mig jo virkelig begymret og urolig.. Vil jo ikke have der sker noget med min lille pige..

Er der evt. nogen der har haft det i deres graviditet eller bare nogen der ved noget om det?

Ved ikke når man er gravid, men kunne da forstille mig at lægen ville have sagt noget til dig hvis du skulle være bekymret

Anmeld

2. februar 2011

Saram

Tulipan skriver:

Ved ikke når man er gravid, men kunne da forstille mig at lægen ville have sagt noget til dig hvis du skulle være bekymret

Tja, ellers sagde hun netop ikke noget for ikke at gøre mig bekymret..

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Saram skriver:

Hej piger..

Halløj..

Da jeg var gravid havde jeg svineinfluenza, tror jeg var i 2. måned på det tidspunkt... Jeg var rystende nervøs for ville som dig ikke have der skulle ske min søn noget.. Men det gik over efter en uges tid og jeg har idag verdens skønneste søn...

Anmeld

2. februar 2011

Filippa & Liva

Saram skriver:

Hej piger..

Hej Sara...

Øv, hvor er det træls for dig at du har fået svineinfluenza..

Svineinfluenza kan være farligt i graviditeten i 2. og 3. semester... Hvor langt er du henne?

Jeg ville tage en snak med min læge omkring det, folk er forskellige både med graviditet og sygdom og det er slet slet ikke sikkert at der sker din baby noget..

Jeg håber det bedste for dig og pigen i din mave!

Anmeld

2. februar 2011

Nemesis

Jeg havde svineinfluenza da jeg var i 32 uge...nøj jeg var syg. jeg fik Tamiflu - som ikke virkede en skid-

JEg var virkelig dårlig, hundesyg, men har da alligevel en lækker tøs i dag.
Sagde din læge ikke noget om Tamiflu eller noget andet?? Ellers ville jeg da ringe til hende og spørge hvordan jeg skal forholde mig som gravid.

God bedring.

:-) Sisse

Anmeld

2. februar 2011

Sabsy

CamillaSoefelt skriver:

Halløj..

Da jeg var gravid havde jeg svineinfluenza, tror jeg var i 2. måned på det tidspunkt... Jeg var rystende nervøs for ville som dig ikke have der skulle ske min søn noget.. Men det gik over efter en uges tid og jeg har idag verdens skønneste søn...

Retter lige Camilla! - hun har den smukkeste og helt vidunderlige søn

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Bubbes skriver:

Retter lige Camilla! - hun har den smukkeste og helt vidunderlige søn

Tak søde.. hehe.

Anmeld

2. februar 2011

Saram

CamillaSoefelt skriver:

Halløj..

Åh hvor dejligt at høre.. Selvfølgelig ikke dejligt at du havde det, men dejligt at høre, at du har en skøn søn nu, uden nogen men af det.

Er glad på dine vejne.

Knus Sara.

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Saram skriver:

Åh hvor dejligt at høre.. Selvfølgelig ikke dejligt at du havde det, men dejligt at høre, at du har en skøn søn nu, uden nogen men af det.

Er glad på dine vejne.

Knus Sara.

Jeg håber det bedste for dig.. Og din lille pige i maven. Hvor langt er du henne? Det skal nok gå godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.