Hjælp kagedamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej de damer.. Jeg er ny på dette område, men kunne godt tænke mig og lave kage til min datters dåb.. Jeg har allerede en ide om hvad der skal i osv.. Altså havde tænkt mig og købe chokolade bunde, lave hjemmelavet hindbær mousse/creme, put det på den nederste bund, ligge en bund, smøre den med nutella ligge bananer på og så toppen på, og smøre op med nutella og mmf og så pyntes.. Hvordan tror i det kommer til og smage/blive? Andre ideer? og hvor mange skal jeg lave til ca 55 mennesker? - Malene 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

iris-mor

Det lyder da bestemt lækkert. Du kunne jo give dig i kast med at lave bundene selv, det er ikke så svært, og de kan fryses.

Bare det var mig, der havde baby i maven og kunne skrive 38+

Pøj pøj

Anmeld

3. februar 2011

Prinsessens'Mor<3

iris-mor skriver:

Det lyder da bestemt lækkert. Du kunne jo give dig i kast med at lave bundene selv, det er ikke så svært, og de kan fryses.

Bare det var mig, der havde baby i maven og kunne skrive 38+

Pøj pøj

Har du en god opskrift på det? men kan da se du har en dejlig lille baby pige, jeg glæder mig til det snart er mig der har en lille baby hos mig..

Anmeld

4. februar 2011

iris-mor

Den jeg bruger er herindefra under opskrifter, de hedder nemme lagkagebunde.

Du skulle tage og prøve dem, det er nemt, og lidt blæret at det hele er lavet fra bunden.

Og der er også opskrift på hindbærmouss, mht nutella, så pisker jeg bare fløde og kommer nutella i, du kan så bare komme bananerne ovenpå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.