Lille sprinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Dictes mor

Tænk sig en gang, Dicte går Hun tog sine første skridt igår, og nu øver og øver hun, og hun er simpelthen så dygtig og kan allerede gå mange skridt i træk, det er bare så flot! Jeg er helt vildt stolt. Jeg var godt klar over, at det var stort når ens børn tager sit første skridt, men jeg havde slet ikke forestillet mig at det var en så vildt følelse. Jeg er ved at flække af stolthed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

LIZO

tillykke

det er helt specielt..  og man kan slet ikke forstille sig hvordan det er før man ser dte for første gang.. men så er freden os forbi

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Det er da også noget helt specielt! Hvor er hun god. I kommer til at løbe hurtigt fra nu af

Anmeld

2. februar 2011

Dictes mor

LIZO skriver:

tillykke

det er helt specielt..  og man kan slet ikke forstille sig hvordan det er før man ser dte for første gang.. men så er freden os forbi

Freden har været forbi længe, hun har været i alting de sidste to måneder, så det er vi vant til allerede

Anmeld

2. februar 2011

Skouboe

Dictes mor skriver:

Freden har været forbi længe, hun har været i alting de sidste to måneder, så det er vi vant til allerede

Det bliver værre når de kan gå Så kan de pludseligt nå mange flere ting... fx kunne Freja 14 dage efter hun havde lært at gå, selv åbne hoveddøren 

Man skal lige vænne sig til at de bare kan nå det mere..

Og tillykke iøvrigt.

Anmeld

2. februar 2011

LIZO

Dictes mor skriver:

hehe.. bare rolig det bliver værrer jeg troedet det samme, men sådan skulle dte ikke være.. pludselig kan de komme stedet man ikke skulle tro..  komme op i møblerne. hoppe rundt i sofaen.. 

og her troedet jeg at piger var sådan nogle søde nogle der bare sad på gulvet og leget med dukker, suk suk

Anmeld

2. februar 2011

Dictes mor

LIZO skriver:

hehe.. bare rolig det bliver værrer jeg troedet det samme, men sådan skulle dte ikke være.. pludselig kan de komme stedet man ikke skulle tro..  komme op i møblerne. hoppe rundt i sofaen.. 

og her troedet jeg at piger var sådan nogle søde nogle der bare sad på gulvet og leget med dukker, suk suk

He he, ja det kan jeg forestille mig Altså de bøller, de skal udforske alting

Anmeld

2. februar 2011

Dictes mor

Skouboe skriver:

Det bliver værre når de kan gå Så kan de pludseligt nå mange flere ting... fx kunne Freja 14 dage efter hun havde lært at gå, selv åbne hoveddøren 

Man skal lige vænne sig til at de bare kan nå det mere..

Og tillykke iøvrigt.

Hoveddøren  Hmmm, ja det ville jo ikke være så smart.

Anmeld

2. februar 2011

Skouboe

Dictes mor skriver:

Hoveddøren  Hmmm, ja det ville jo ikke være så smart.

Vi opdagede det ved et tilfælde da hun var halvvejs oppe ad indkørslen...

Nu ved hun heldigvis at hun ikke må og lader som regel være, men vi var nødt til at låse døren i et års tid...

Anmeld

2. februar 2011

Dictes mor

Skouboe skriver:

Vi opdagede det ved et tilfælde da hun var halvvejs oppe ad indkørslen...

Nu ved hun heldigvis at hun ikke må og lader som regel være, men vi var nødt til at låse døren i et års tid...

He he, hun var da bare på vej en tur i byen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.