Jeg prøver at holde mig kort piger.
Jeg har i mange mange år ca omkring 9år haft en god ven som er 4 år ældre en mig, vi har af og til kysset og han har også sovet ved mig men ellers har vi kun set hinanden 2 gange og kun holdt kontakten over sms og tlf samtaler.
I bland mange af disse sms'er har der også været nogen der ikk var helt børne venlig. Og han har altid været vild med mig og vi har været tiltrukken af hinanden på en speciel måde.
For ca 2 år siden besøgte han mig og ville gern være den nye fyr ved min side men jeg blev skræmt på en eller anden måde og så ende vi med ikk at snak med hinanden da han blev såret og vi ende som uvenner. Igår tog jeg mig så sammen og sende en sms han havde glemt det hele men alligevel lød han ikk vidre glad for jeg skrev.
Efter en sms fra min side om at han ku skrive når han havde fri og han svar var "det ser vi lige" regnede jeg ikk med at høre mere fra ham. Men jo han skrev og snakkede med mig. Li pludselig ringede tlf og samtale ende på 30 min med det svar han ønskede for 2 år siden.
Vi fortsatte hele aften og igen kom det frem til dissen ikke børne venlige sms'er med jeg tror vi begge ku lide det. Og efter en godmorgen besked ønskede han at han fik et billede som han ikk har fået en nu.
Men mit problem er han har sådan set en kæreste og de er næsten li kommet sammen. Jeg tænker ikk så meget over at han er sammen med hende for det må han rode sig ud af hvis det ender med noget skidt. For et eller andet sted ønsker jeg at de går fra hinanden så jeg kan ha ham for mig selv.
Men jeg kan ikk lade være med at tænke over om han bare hævner sig over for mig på et tidspunkt.
Han skriver selv at vi nok ku ende som kærester en dag.
Men det forvirre mig at han kan være skide sød og alt også meget reserveret og afvisende på andre tidspunkter igen.
Jeg bad ham enlig om at komme på besøg for li som at få alt på det rene men han vidst ikk hvornår det ku blive.
Så burde jeg gribe tlf og ringe til ham for at få alt på det rene eller bare fortsætte?
Jeg savner faktisk at have ham for mig selv. For han siger ikk direkte at han stadig syns godt om mig måske pga denne kæreste.
Men hvad vil i mene han er ude på?
Hilsen
OBS: JEG HAR IKK BRUG FOR GROVE ELLER ONDE KOMMENTAR DA JEG ALLEREDE LIGGER GODT NED PGA DETTE HER!!!!!!!!!!
Anmeld