Tv pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

>>Carina<<

Hvilke tvpakker har I?Lige nu har vi Viasat med en milliard kanaler men syns det er alt alt for dyrt så nu har vi opsagt det. Problemet er at en af os herhjemme VIL ha kanal4 og en anden af os VIL ha TV3 Flere steder ka det vist ik kombineres Så vil lige høre hva I andre anbefaler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Brams

Vi har TDC TV. Vi har pakken der indeholder Kanal 4 og ville også rigtig gerne have TV3, men det er simpelthen alt for dyrt så vi måtte vælge. Har endnu ikke fundet et sted hvor man kan kombinere uden at betale alt alt for meget.

Anmeld

2. februar 2011

>>Carina<<

Brams skriver:

Vi har TDC TV. Vi har pakken der indeholder Kanal 4 og ville også rigtig gerne have TV3, men det er simpelthen alt for dyrt så vi måtte vælge. Har endnu ikke fundet et sted hvor man kan kombinere uden at betale alt alt for meget.

Nej det har jeg heller ik ku finde. Ihhh

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Carina1984 skriver:

Hvilke tvpakker har I?Lige nu har vi Viasat med en milliard kanaler men syns det er alt alt for dyrt så nu har vi opsagt det. Problemet er at en af os herhjemme VIL ha kanal4 og en anden af os VIL ha TV3 Flere steder ka det vist ik kombineres Så vil lige høre hva I andre anbefaler

Vi har vidst noget fra tdc over fællesantenne...giver 1100kr om året og har tv3 og så alle de andre sædvanlige...jeg ville ikke give en krone mere for det og indtil for en måned siden havde jeg end ikke tv..

Anmeld

2. februar 2011

PernilleB

vi har boxer tv... og det er lige i skabet..!!! vi giver 380,- pr mdr og så er der halvårlig kort afgift, på..... ja et eller andet... men tjek det ud..!!

Anmeld

2. februar 2011

Mi

Vi har en stueantenne  Så kan vi jo kun tage dr og tv2, men der ville gå alt for meget tid med tv kiggeri ellers. Jeg er ganske godt tilfreds, og har ingen planer om at vi skal have flere kanaler.

Min niece på 17 år var ved at falde bagover, da hun hørte at vi ikke havde flere kanaler

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. februar 2011

Trine89

Vi har mellem pakken hos Yousee kabeltv

og der er Både TV3, TV3+, Kanal 4, 5 og 6 og så er der næsten alle tv2 kanaler (bare i ikke tv2 film) Og vi er rigtig glade for den pakke.. 

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Vi har en stueantenne  Så kan vi jo kun tage dr og tv2, men der ville gå alt for meget tid med tv kiggeri ellers. Jeg er ganske godt tilfreds, og har ingen planer om at vi skal have flere kanaler.

Min niece på 17 år var ved at falde bagover, da hun hørte at vi ikke havde flere kanaler

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg kommer fra et hjem med kun de to kanaler.. Jeg er altså ikke død endnu

Da jeg flyttede hjemmefra fik jeg tv3, og ja, jeg synes det var skønt... Men altså, det er jo "nice to have" ikke "need to have". Nogle gange var det nemmere. Ikke det store rafleri om, hvad der skulle ses

Vi har den antennepakke, der følger med lejligheden. Nu skal vi flytte og jeg ved vi kommer på you-see..

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

Vi har os viasat plus hele huset eller hvad det nu hedder Vi synes os at det er dyrt selvom at vi betaler det samme som vi ville hvis vi havde den mindste pakke, men tror ikke vi kan få det billigere.

Anmeld

2. februar 2011

>>Carina<<

Trine89 skriver:

Vi har mellem pakken hos Yousee kabeltv

og der er Både TV3, TV3+, Kanal 4, 5 og 6 og så er der næsten alle tv2 kanaler (bare i ikke tv2 film) Og vi er rigtig glade for den pakke.. 

Hva gir I for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.