skal i se: 100 dage uden stoffer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

wamse

bette skriver:

uh det skal jeg også se. 

har en bror der har været hash fri i en måned nu.. han har været misbruger i 23 år

Så er det jo også super relevant for dig at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

wamse

B&J skriver:

glæder mig til af se morten, da min kæreste kender ham eller de gik i behandling sammen men håber da alle sammen kommer ud af det selv om det er en hård omgang

og ja det må være skrækkeligt af sige man ikke er misbruger når man bare er dybt langt ude

Håber også de alle klarer den, men rent statistisk set, så vil de jo ikke alle gøre det

Anmeld

2. februar 2011

B&J

wamse skriver:

Håber også de alle klarer den, men rent statistisk set, så vil de jo ikke alle gøre det

nej og det var en dårlig start hende den ene er der ikke ham den anden vil ikke lave en prøve da han er for voksen

Anmeld

2. februar 2011

wamse

B&J skriver:

nej og det var en dårlig start hende den ene er der ikke ham den anden vil ikke lave en prøve da han er for voksen

Han siger det helt sikkert fordi, han er så vant til at lyve om alt, at han nu går i total forsvar.

Anmeld

2. februar 2011

B&J

wamse skriver:

Han siger det helt sikkert fordi, han er så vant til at lyve om alt, at han nu går i total forsvar.

to af dem og til sidste 3 af dem på nær morten der røg hash det er flot

Anmeld

2. februar 2011

twinny

Det er et rigtig godt program og jeg synes det er flot de har holdt sig clean i 100 dage og længere... Men jeg er godt nok skeptisk, om de kan holde den...

Anmeld

2. februar 2011

wamse

Baby-støv skriver:

Det er et rigtig godt program og jeg synes det er flot de har holdt sig clean i 100 dage og længere... Men jeg er godt nok skeptisk, om de kan holde den...

Det tror jeg heller ikke de kan, med mindre de får den hjælp der skal til Så håber da får det der skal til.

Anmeld

2. februar 2011

twinny

wamse skriver:

Det tror jeg heller ikke de kan, med mindre de får den hjælp der skal til Så håber da får det der skal til.

jaah, man kan selvfølgelig håbe... Men synes det er svært og sidde a se et program om sådan nogle ting, hvor folk bruger mange kræfter, tid og energi på at hjælpe, når det ikk hjælper dem på længere sigt....  og især hende, der sagde hun ikk var misbruger...

Anmeld

2. februar 2011

wamse

Baby-støv skriver:

jaah, man kan selvfølgelig håbe... Men synes det er svært og sidde a se et program om sådan nogle ting, hvor folk bruger mange kræfter, tid og energi på at hjælpe, når det ikk hjælper dem på længere sigt....  og især hende, der sagde hun ikk var misbruger...

Jeg tror de alle er hulpen et stykke på vej, også hende der ikke helt er nået til erkendelsen, for de har alle fået nogle redskaber og tanker, som de nu kan arbejde videre med.

Jeg synes det er fedt at sådan et program vises, for det viser så tydeligt, at det ikke bare er så let, som at man bare kan lade være med at tage noget, ikke når man er nået dertil, hvor de er.

Anmeld

2. februar 2011

wamse

B&J skriver:

to af dem og til sidste 3 af dem på nær morten der røg hash det er flot

Ja det var super flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.