Så er jeg halvvejs :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

otlitrom

LIZO skriver:

ja lige netop men så vidt jeg husker har du ikke haft en burger vom

Haha, næh.. den blev egentlig rund med det samme Det er også helt ligemeget. Jeg har fundetro i at den vokser og kører sit eget løb. Det er ikke noget at gå og brokke sig over. Det bliver den jo ikke mindre af. Så nu er jeg bare glad for den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

LIZO

kitty skriver:

Haha, næh.. den blev egentlig rund med det samme Det er også helt ligemeget. Jeg har fundetro i at den vokser og kører sit eget løb. Det er ikke noget at gå og brokke sig over. Det bliver den jo ikke mindre af. Så nu er jeg bare glad for den!

det er da os flot med sådan en mave.. det er jo med at nyde det. for lige pludselig er den væk igen   og så savner man den..

Anmeld

2. februar 2011

sarahb

du er bare SÅ smuk!!! Og maven den er jo bare dejlig...

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

LIZO skriver:

det er da os flot med sådan en mave.. det er jo med at nyde det. for lige pludselig er den væk igen   og så savner man den..

Ja, det tænker jeg allerede nogengange.. Pludselig er den væk, og man er alene i kroppen igen. Kan det ikke føles lidt tomt?

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

sarahb skriver:

du er bare SÅ smuk!!! Og maven den er jo bare dejlig...

Tak søde!

Anmeld

2. februar 2011

Ranarupta

En skam, at jeg ikke er en fyr (og at vi begge er taget)!
Spøg til side...

Anna, du er simpelthen så smuk og du stråler enormt meget

Sååå fin mave!

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Ranarupta skriver:

Ahahaha! Du' sjov - og sød!

Anmeld

2. februar 2011

ooo

Du er så flot med den mave Anna.

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Metchen skriver:

Du er så flot med den mave Anna.

Tak Mætsen (ja, det hedder du altså i mit hovede )

Er du begyndt at bule? Jeg glæder mig sådan til at hilse på dig - og alle de andre- til Sols fest!

Anmeld

3. februar 2011

ooo

kitty skriver:

Tak Mætsen (ja, det hedder du altså i mit hovede )

Er du begyndt at bule? Jeg glæder mig sådan til at hilse på dig - og alle de andre- til Sols fest!

Det er helt i orden med Mætsen - det er der andre der kalder mig.

Jeg er begyndt at bule, jeg fik et helt chock den anden dag, da jeg var i h og m og prøve en kjole. Lige pludselig, så var den der bare; et styks mave med baby i. Jeg var nødt til at få min veninde til at komme og se maven, for det så helt mærkeligt ud. Det er nok noget jeg lige skal vænne mig til, men sådan er der vist meget med den her graviditet.

Synes også jeg har svært ved at forstå at det er mig der skal være mor. Det er egentlig lidt ubehageligt, for jeg kan godt fortælle mig selv at jeg er gravid, men det føles slet ikke "rigtigt", hvis du forstår? Folk mente at det ville komme efter NF scanningen, men det er ikke tilfældet. Hvornår mon så det sker?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.