Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en masse tøj til salg fra str. 56 i både drenge og pige-tøj. Så skriv endelig hvis i lige står og mangler noget... Har alt lige fra bodyer, til nattøj, til flyverdragt osv...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
as84 skriver: Har en masse tøj til salg fra str. 56 i både drenge og pige-tøj. Så skriv endelig hvis i lige står og mangler noget... Har alt lige fra bodyer, til nattøj, til flyverdragt osv...
Har du ikke nogen billeder af det i str.56-62 til piger???
Mormilla skriver: Har du ikke nogen billeder af det i str.56-62 til piger???
Nej har ikke fået taget nogen endnu... Skal nok prøve at få det gjort, Der er bare en hel del...
as84 skriver: Nej har ikke fået taget nogen endnu... Skal nok prøve at få det gjort, Der er bare en hel del...
Du kan bare skrive når du har fået taget nogen billeder Måske der er lidt som jeg mangler
Mormilla skriver: Du kan bare skrive når du har fået taget nogen billeder Måske der er lidt som jeg mangler
Er der noget du ved du mangler så kan jeg starte med billeder af det...
Øhh nej har vist det jeg skal ha. men det kunne jo være at der var noget som jeg bare ikke kunne leve uden
Men jeg elsker stærke farvet og blomster
Mormilla skriver: Øhh nej har vist det jeg skal ha. men det kunne jo være at der var noget som jeg bare ikke kunne leve uden Men jeg elsker stærke farvet og blomster
okay jeg ser hvad jeg kan finde af spændende ting
as84 skriver: okay jeg ser hvad jeg kan finde af spændende ting
Okay
Her er billeder af lidt af det. Kommer flere billeder senere
Billede nr.14 - Ej sikke lej dragten, blå og rød - hvilken størrelse er den og hvad skal du have for den?
Vh. Randi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128