Susan Boyle...du er slået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Muffinmus

bryder mig ærligt talt ikke om den slags musik, men hele stemningen og hende og publikum osv får bare gåsehuden ti at komme frem, sikke en flot stemme til så kedelig en hollansk chauffør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

SussieThyssen

MariaE skriver:

bryder mig ærligt talt ikke om den slags musik, men hele stemningen og hende og publikum osv får bare gåsehuden ti at komme frem, sikke en flot stemme til så kedelig en hollansk chauffør

Nej..smag og behag er jo forskellig i musikkens verden.
Jeg kan heldigvis lide næsten al musik, og det jeg altid først bliver optaget af, uanset om det er klassisk, rock, jazz, blues, pop, samt alt andet, er musikaliteten i den musik, der udøves.
Nu er det et usandsynligt smukt stykke musik lige netop denne her, som går en lige til hjertet, og så er det en arie som er en af de sværeste overhovedet at synge, kun slået af Nattens Dronnings arie fra Tryllefløjten.

Kedelig..nej..naturlig vil jeg kalde hende, og den naturlighed, håber jeg hun beholder.
En lille anonym kvinde, der indeholder en kæmpe hyldest til universet.
Godt hun kom ud fra bussen

Anmeld

2. februar 2011

Muffinmus

SussieThyssen skriver:

Nej..smag og behag er jo forskellig i musikkens verden.
Jeg kan heldigvis lide næsten al musik, og det jeg altid først bliver optaget af, uanset om det er klassisk, rock, jazz, blues, pop, samt alt andet, er musikaliteten i den musik, der udøves.
Nu er det et usandsynligt smukt stykke musik lige netop denne her, som går en lige til hjertet, og så er det en arie som er en af de sværeste overhovedet at synge, kun slået af Nattens Dronnings arie fra Tryllefløjten.

Kedelig..nej..naturlig vil jeg kalde hende, og den naturlighed, håber jeg hun beholder.
En lille anonym kvinde, der indeholder en kæmpe hyldest til universet.
Godt hun kom ud fra bussen

jamen det er jo netop det, hun er en kedelig trist udklædt kvinde der intet gør for sig selv og alligevel lukker hun guld ud..det er da smukt

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

MariaE skriver:

jamen det er jo netop det, hun er en kedelig trist udklædt kvinde der intet gør for sig selv og alligevel lukker hun guld ud..det er da smukt

Anmeld

2. februar 2011

N&J

uhh.. hun var god...

Vil lige tilføje endnu en til listen.. ham her gav mig så meget gåsehud.. 

http://www.youtube.com/watch?v=mFTWFhZ5JPA&feature=related

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

uhh.. hun var god...

Jo han er god..men sikke en type

(Ja..Sussie er gammeldags..hehe)

Men ok..lyder lidt som så mange andre...men god nok.
Som en af ehh de der dommere siger, så har han en fantastisk stemme til stuedieoptagelser..og det vil jeg give ham ret i

Anmeld

2. februar 2011

Zafir

2. februar 2011

N&J

SussieThyssen skriver:

Jo han er god..men sikke en type

(Ja..Sussie er gammeldags..hehe)

Men ok..lyder lidt som så mange andre...men god nok.
Som en af ehh de der dommere siger, så har han en fantastisk stemme til stuedieoptagelser..og det vil jeg give ham ret i

Uhh jeg syntes hans stemme smelter alt.. men jeg er nok også mere en alternativ rock pige, selvom alt andet musik også kan være smukt.. 

Anmeld

2. februar 2011

twinny

N&J skriver:

uhh.. hun var god...

helt fantastik fed stemme....

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

N&J skriver:

Uhh jeg syntes hans stemme smelter alt.. men jeg er nok også mere en alternativ rock pige, selvom alt andet musik også kan være smukt.. 

Jamen jeg er skam også til rock..af mange arter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.