Chewy skriver:
Hej Dorthe,
Hvordan går det med dig?
Og tak for svar
Tror altså jeg prøver at ringe til dem imorgen og høre, om der virkelig ikke er et hold tidligere. Den eneste fordel ved den sene tid er, at jeg så er gået på barsel, og at det så ikke kulminerer med arbejde. Det er alligevel meget at skulle tage en hel arbejdsdag ud af kalenderen.
Hvad fik du så af vide? Smertelindring, hvad vil det sige at gå i fødsels eller?
Glæder mig faktisk til at skulle det - har en del spørgsmål til fødslen, som jeg glæder mig til at få styr på
Jamen det går rigtig godt med det hele
Han er begyndt at fylde godt derinde så bliver lidt lettere forpustet og jeg kan heller ikke gå ret stærkt uden jeg får sidestik
Hvad med dig, hvordan har du det? 
God ide, at finde ud af om du ikke kan komme til noget før...
En hel arbejdsdag? Det jeg var på var over 2 gange og varede to timer og det lå om aftenen
Men nu var mit også et lynkursus, så vi lå ikke og øvede fødestillinger osv. Det var mere foredragsagtigt, men rigtig godt! 
Ja vi fik en masse og vide om smertelindring og fødsel. De havde lavet et skema over de forskellige faser i fødslen, hvor lang tid de kunne vare osv. Og så fik vi at vide, at de havde det indtryk at hvis man brugte badekar som smertelindring, så gik fødslen ofte hurtigere, fordi man føler sig lidt mere fri. Så det er jo et godt lille fif 
Der var også god snak om amning og så fik vi rundvisning på fødegang, barselsgang og patienthotellet 
Jeg håber i hvert fald, du får lov at komme til noget før 
Anmeld