at komme væk fra det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har så forfærdeligt brug for at komme lidt væk hjemmefra, få mine tanker lidt væk og finde mig selv frem. Hvor kan man tage hen i en weekend alene med et spædbarn uden det er alt for dyrt? På sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Hej

Jeg har så forfærdeligt brug for at komme lidt væk hjemmefra, få mine tanker lidt væk og finde mig selv frem. Hvor kan man tage hen i en weekend alene med et spædbarn uden det er alt for dyrt? På sjælland

hotel...???

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

hotel...???

er det ikke ret dyrt?

Anmeld

2. februar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

er det ikke ret dyrt?

det kommer jo an på kvalliteten, kan man sige... hillerød hotel koster 1000 kr pr nat... men hva med a tage til noget familie langt væk og være der..??

Anmeld

2. februar 2011

Nemesis

PernilleB skriver:

det kommer jo an på kvalliteten, kan man sige... hillerød hotel koster 1000 kr pr nat... men hva med a tage til noget familie langt væk og være der..??

Du kan få et weekendendophold på Hotel Hillerød for 797,5 kr og det er incl 3 retters middag og morgenbuffet.

til ts, så er der flere muligheder alt efter prisen, hvis du har mulighed for hverdagene så er et Oslo cruise jo også en mulighed det kan også gøres rimeligt billigt.

Ellers find en mega billig flybillet og gå på hotels.com og fin hotel der..det bliver sikkert samme pris.

En afbudsrejse...

Cabbinn hotellerne er fra 485 pr nat med morgenmad

:-) Sisse

Anmeld

2. februar 2011

Peanut

Anonym skriver:

Hej

Hvad med noget bed and breakfast? 

Det er da i hvert fald billigere end et hotel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.