Jeg er skuffet og ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

CarinaSB

Jeg har en veninde .. eller en såkaldt veninde .. hun skulle komme på visit idag .. Og jeg holdte dagen fri så vi rigtig kunne pige hygge .. Hun skulle så komme 15.30 .. Og da klokken bliver 15.30 skriver jeg så til hende om hun kommer .. men NEJ hun havde sørme glemt det .. IGEN .. hun aflyser gang på gang .. og jeg er led og ked af det .. føler virkelig at jeg intet er værd for hende .. :( Vi har været bedste veninder i 6 år .. men tror ikk at det holder længre .. jeg er træt af at blive skuffet og bare kastet hen i et hjørne som noget legetøj der ikk er sjovt mere .. 

Skulle bare lige ud med det ..

Knus en trist carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

mulle7430

CarinaSB skriver:

Jeg har en veninde .. eller en såkaldt veninde .. hun skulle komme på visit idag .. Og jeg holdte dagen fri så vi rigtig kunne pige hygge .. Hun skulle så komme 15.30 .. Og da klokken bliver 15.30 skriver jeg så til hende om hun kommer .. men NEJ hun havde sørme glemt det .. IGEN .. hun aflyser gang på gang .. og jeg er led og ked af det .. føler virkelig at jeg intet er værd for hende .. Vi har været bedste veninder i 6 år .. men tror ikk at det holder længre .. jeg er træt af at blive skuffet og bare kastet hen i et hjørne som noget legetøj der ikk er sjovt mere .. 

Knus en trist carina

du får lige en kender det alt for godt  det bliver nok ikke anderledes knus

Anmeld

2. februar 2011

lucas<3

CarinaSB skriver:

Jeg har en veninde .. eller en såkaldt veninde .. hun skulle komme på visit idag .. Og jeg holdte dagen fri så vi rigtig kunne pige hygge .. Hun skulle så komme 15.30 .. Og da klokken bliver 15.30 skriver jeg så til hende om hun kommer .. men NEJ hun havde sørme glemt det .. IGEN .. hun aflyser gang på gang .. og jeg er led og ked af det .. føler virkelig at jeg intet er værd for hende .. Vi har været bedste veninder i 6 år .. men tror ikk at det holder længre .. jeg er træt af at blive skuffet og bare kastet hen i et hjørne som noget legetøj der ikk er sjovt mere .. 

Knus en trist carina

en kæmpe

Anmeld

2. februar 2011

Filippa & Liva

Øv.. Jeg kender det godt..

Hvis det er flere gange hun har brændt dig af,

har du så ikke overvejet at droppe venskabet med hende?

Anmeld

2. februar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Det er så træls sådan noget.

Kæmpe herfra

Anmeld

2. februar 2011

SD21

Hvis jeg var dig, ville jeg sige det til hende ! - Lige ud af posen ! Hun skal da vide hvordan det får dig til at føle !

Anmeld

2. februar 2011

CarinaSB

SD21 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg sige det til hende ! - Lige ud af posen ! Hun skal da vide hvordan det får dig til at føle !

Jeg skrev til hende idag at jeg syntes at hun var en rigtig skod veninde .. Hun skulle ikk regne med at hun kunne kalde mig veninde mere .. jeg var ikk et stykke legetøj hun bare kunne smide i hjørnet og lege med når hun syntes det var sjovt .. 

Anmeld

2. februar 2011

CarinaSB

Dut-ugle skriver:

Det er så træls sådan noget.

Kæmpe herfra

det er virkelig træls .. så hun er på vej ud til højre .. 

Anmeld

2. februar 2011

CarinaSB

BigBabyWish skriver:

Øv.. Jeg kender det godt..

Hvis det er flere gange hun har brændt dig af,

har du så ikke overvejet at droppe venskabet med hende?

Det har jeg rigtig TIT .. men hvergang så fik hun en chance mere .. men det er slut nu .. 

Anmeld

2. februar 2011

SD21

CarinaSB skriver:

Jeg skrev til hende idag at jeg syntes at hun var en rigtig skod veninde .. Hun skulle ikk regne med at hun kunne kalde mig veninde mere .. jeg var ikk et stykke legetøj hun bare kunne smide i hjørnet og lege med når hun syntes det var sjovt .. 

- Hvad sagde hun til det så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.