To positive test, men efter 5min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg har taget to positive test, de er ret svage, men stregerne er der uden tvivl.. Men jeg ved faktisk ikke hvornår de streger er kommet.. Jeg har testet to gange morgenurin i 2 dage, men stregen har jeg først set om eftermiddagen i dagslys, det har været svært at se om morgen nemlig..

Jeg bliver enorm forvirret og tænker om I har prøvet at testene har ligget en halv/hel dag og først dér kommer stregerne?

Hjælp, en måske/måske ikke gravid?? 

Har fået taget en blodprøve som er betegnet som negativt da tallet er under dét, som det skal være for at være positivt..

Andre der har været gravide med svage streger men ikke via lægens blodprøve?

Meget meget mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Maja88

hvis du er gravid vil de vise sig i en blodprøve... du kan ikke regne med en test som har lagt hele dagen..

hva´d med at tage en nu

Anmeld

2. februar 2011

Filippa & Liva

Hvis blodprøven viser at du ikke er gravid, er du desværre nok ikke gravid... Man kan ikke regne med en test som har ligget hele dagen, den kan desværre godt vise falsk positiv..

Har du testet igen og set resultatet med det samme?

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvis du er gravid vil de vise sig i en blodprøve... du kan ikke regne med en test som har lagt hele dagen..

hva´d med at tage en nu

Nej, jeg har ikke testet efter pga. blodprøvens svar.. Men det er der jo nok heller ikke grund til, må bare afvente mens indenfor et par dage..

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Hvis blodprøven viser at du ikke er gravid, er du desværre nok ikke gravid... Man kan ikke regne med en test som har ligget hele dagen, den kan desværre godt vise falsk positiv..

Har du testet igen og set resultatet med det samme?

Nej, jeg har ikke testet efter pga. blodprøvens svar.. Men det er der jo nok heller ikke grund til, må bare afvente mens indenfor et par dage..

Anmeld

2. februar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Sender dig lige en krammer...

Krydser for bedre held næste måned!

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Sender dig lige en krammer...

Krydser for bedre held næste måned!

Mange tak, skal du have

Anmeld

2. februar 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg har taget to positive test, de er ret svage, men stregerne er der uden tvivl.. Men jeg ved faktisk ikke hvornår de streger er kommet.. Jeg har testet to gange morgenurin i 2 dage, men stregen har jeg først set om eftermiddagen i dagslys, det har været svært at se om morgen nemlig..

Jeg bliver enorm forvirret og tænker om I har prøvet at testene har ligget en halv/hel dag og først dér kommer stregerne?

Hjælp, en måske/måske ikke gravid?? 

Har fået taget en blodprøve som er betegnet som negativt da tallet er under dét, som det skal være for at være positivt..

Andre der har været gravide med svage streger men ikke via lægens blodprøve?

Meget meget mærkeligt..

hvornår fik du taget blodprøven ?? Måske det var for tidligt ?? Hvis din ægløsning nu har været meget sen så kan det jo  måske være at den er god nok nu ???

Bare en tanke og ellers så Held og lykke med projektet... Knus

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

hvornår fik du taget blodprøven ?? Måske det var for tidligt ?? Hvis din ægløsning nu har været meget sen så kan det jo  måske være at den er god nok nu ???

Bare en tanke og ellers så Held og lykke med projektet... Knus

Jeg havde ægløsning for ca. halvandet-to uger siden.. Efter min cyklus.. Og jeg fik taget den igår.. Og fik svar idag

Anmeld

2. februar 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning for ca. halvandet-to uger siden.. Efter min cyklus.. Og jeg fik taget den igår.. Og fik svar idag

Nå okay...

Men Held og lykke med det alligevel og opgiv ikke chancen for at den måske kan være der alligevel... Som sagt kan ægløsningen have været meget sent på den så en blodprøve heller ikke endnu kan være positiv..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.