nogen der kan hjælpe?? - ang tvprogram...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

celkt

nogen der så de programmer om tvillinger, en-æggede kontra tve-æggede her i januar??

I det andet program tror jeg det var, var der et kort indslag om noget jeg mener var en-æggede TRILLINGER i england, og det fantastiske var at den ene af de her tre voksne kvinder, havde født endnu et hold en-æggede trillinger, totalt umuligt statistisk. Eller tager jeg fejl?? Kan i hvert fald ikke finde det ved at google om det. Mente bare det var to gange en-æggede trillinger, der fangede min interesse...

Nogen der kan opklare for mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

afrobabies

celkt skriver:

nogen der så de programmer om tvillinger, en-æggede kontra tve-æggede her i januar??

I det andet program tror jeg det var, var der et kort indslag om noget jeg mener var en-æggede TRILLINGER i england, og det fantastiske var at den ene af de her tre voksne kvinder, havde født endnu et hold en-æggede trillinger, totalt umuligt statistisk. Eller tager jeg fejl?? Kan i hvert fald ikke finde det ved at google om det. Mente bare det var to gange en-æggede trillinger, der fangede min interesse...

Nogen der kan opklare for mig??

Nogle kvinder har noget i generne, som gør at hver gang de bliver gravide, så får de tvillinger, så kan man vel også have noget, som gør at det bliver trillinger Det tænker jeg så også at det kan en kvinde vel godt give videre til sine døtre... Jeg mener at man siger at mænd ikke kan få noget i generne, som producerer tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.