billig bilforsikring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

LMM

Hej piger..

Håber I kan hjælpe mig, jeg har lige købt en golf fra 2003 og skal nu have den forsikret, kender et nogle billige forsikringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Pige2009

LMM skriver:

Hej piger..

Håber I kan hjælpe mig, jeg har lige købt en golf fra 2003 og skal nu have den forsikret, kender et nogle billige forsikringer?

Det er helt individuelt afhængig af alder, bil anciennitet osv. Det er dog altid billigt at samle alle sine forsikringer ét sted

Anmeld

2. februar 2011

Janni.

LMM skriver:

Hej piger..

Er det den første bil du skal have forsikret? 

Jeg sparede en del ved at vælge ETU Forsikring som ny startet bilist. 

Anmeld

2. februar 2011

Louise mortil4

prøv alka jeg havde gf før som bilforsikring men ved at flytte til alka og flytte alle voresw forsikringer med  sparede jeg lige 8000 kr + at jeg fik en fritidsulykkes forsikring og mindste ynglet også blev forsikret som de andre 3.

Anmeld

2. februar 2011

Chr-Hei

Vi har lige købt ny bil også ... Og har haft ringet til stort set alle forsikringer vi lige kender til.. Og der ku Gf gøre det MEGET billigere end alle andre... Vi sparede over 5000 på bilforsikringen bare fra gf og til den der var billigst derefter.. Men igen det kommer and på alder og om du har haft bil før osv... Og ja altid billigere have forsikringer ET sted.. (:

Anmeld

2. februar 2011

Silas&Mille

Jeg ved ikke helt hvordan IF er med ældre biler, men vi har lavet søgninger på deres hjemmesiden hvor vi har fået en foreløbig cirka pris på ALLE forsikringer inkl. en ny leaset bil og de var ok billige synes jeg. Så vidt jeg husker skulle vi af med 1600 kr/måneden.
Det gælder for: bil, indbo, 2*fritid/ulykke og mener også det var med 2*livsforsikringer. 

Anmeld

2. februar 2011

pussepige

Gartnernes forsikring super billig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.