Kan/ kan ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

qp

Jeg skal hente en stol i en kasse... Og da jeg ingen bil har og transporten er ret dyr så overvejer jeg om jeg kan have den på klapvognen som jo kan lægges ned så den er mere eller mindre lige (flad).

Kassens mål er: L: 100 B: 80 H: 40

Mon jeg kan have den på klapvognen hvis jeg vikler noget snor omkring den???? - Jeg er vildt dårlig til at vurdere sådanne ting :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Kan du ik måle på klapvognen?

Stine og Lisa.

Anmeld

2. februar 2011

qp

Tilmeldt skriver:

Kan du ik måle på klapvognen?

Stine og Lisa.

Hehe jo det var nok en god idé Men den står jo i vuggestuen lige nu ... tror liggemålet er 92 cm langt og så er den alm af bredde... og jeg er godt klar over, at kassen vil komme ud over kanterne men tror du ikke den går hvis man binder en snor omkring kassen og så fast i klapvognen?

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

qp skriver:

Jeg skal hente en stol i en kasse... Og da jeg ingen bil har og transporten er ret dyr så overvejer jeg om jeg kan have den på klapvognen som jo kan lægges ned så den er mere eller mindre lige (flad).

Kassens mål er: L: 100 B: 80 H: 40

Mon jeg kan have den på klapvognen hvis jeg vikler noget snor omkring den???? - Jeg er vildt dårlig til at vurdere sådanne ting :/

Go for it

Anmeld

2. februar 2011

titte

kommer mest an på vægten på din stol .... ( barn i barnevogn vejer jo også til plus hvis man har indkøb så du burde kunne have en rimelig vægt på)

Hvis den ikke er for tung så ville jeg også bare smide den op på barnevognen. Har selv haft mange ting på min i sin tid ;O)

Anmeld

4. februar 2011

qp

De ringede fra butikken i går og sagde stolen var ankommet og glad var jeg... Årh altså, nå jamen så skulle vi afsted til vuggestuen i morges og det første jeg opdager er, at det ene hjul i klapvognen er punkteret!!!!!! (just my luck)

Så måtte vi jo aflevere bettemanden hvorefter jeg så måtte videre, at lede efter en cykelhandler som heldigvis kunne finde ud, af at sætte en ny slange i vognen

Så gik turen hen til toget og så op på klapvognen med den store kasse og ned til stationen igen og ind i toget... haha (folk gloede) MEN jeg sparede 500 kr og kom helskabt hjem med min nye stol trods storm, regn og blæst

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

qp skriver:

De ringede fra butikken i går og sagde stolen var ankommet og glad var jeg... Årh altså, nå jamen så skulle vi afsted til vuggestuen i morges og det første jeg opdager er, at det ene hjul i klapvognen er punkteret!!!!!! (just my luck)

Så måtte vi jo aflevere bettemanden hvorefter jeg så måtte videre, at lede efter en cykelhandler som heldigvis kunne finde ud, af at sætte en ny slange i vognen

Så gik turen hen til toget og så op på klapvognen med den store kasse og ned til stationen igen og ind i toget... haha (folk gloede) MEN jeg sparede 500 kr og kom helskabt hjem med min nye stol trods storm, regn og blæst

Selvgjort er velgjort som man siger
Tillykke med den nye stol

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

qp

SussieThyssen skriver:

Selvgjort er velgjort som man siger
Tillykke med den nye stol

Kærligst
Sussie

Ja ik Og taaaak!!

Anmeld

4. februar 2011

linedanseren

Baagøe skriver:

Go for it

det vil jeg også sige...

jeg læser sammen med en der i sin tid flyttede hjemmefra på en cykel. og det var altså med møbler og det hele

så kan du også

Anmeld

5. februar 2011

qp

linedanseren skriver:

det vil jeg også sige...

jeg læser sammen med en der i sin tid flyttede hjemmefra på en cykel. og det var altså med møbler og det hele

så kan du også

Jeg har jo gjort det - læs tråden hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.