Kvalme og skidt tilpas i uge 31?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.615 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Mormilla

Er der nogen her inde som har prøvet at få kvalme sidst i graviditeten? Jeg er os meget træt og har ondt i hovedet Nu har jeg haft det sådan i noget tid og er ved at være meget træt af at ha det sådan!!!

Men ville bare høre om der andre der har prøvet det sidst i forløbet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Mormilla

Jeg oppe lige da der er ingen som har set den

Anmeld

2. februar 2011

sne190810

Jeps, jeg begyndte at få rigtig dum kvalme igen sidst i graviditeten. Gik og tænkte at "Ååh nej, nu kommer jeg sikkert til at ligge og ørle når jeg skal føde" osv. men det forsvandt lige så stille igen, og der var faktisk slet ikke noget ved fødslen som lignede.  Så det kan være noget som bare kommer og går lidt ..

Det skal lige siges at jeg var rigtig hårdt ramt at kvalme de første 5½ måned af graviditeten. Kunne ikke andet end ligge i min seng, og se øm ud  Jeg kastede op bare ved at tænke tanken om nogle bestemte ting ...

Savner bestemt ikke den tid

Anmeld

2. februar 2011

Muhmi

Ja... Jeg er snart i uge 31 og jeg får tit et opkast udbrud, men det er nok mest pga. for meget mavesyre og at babyhulen bliver større så der ikke er plads til det mere... hehe..

Jeg tror ikke du skal tænke så meget over det.. Ens hormoner raser vel også pænt meget lige nu kunne jeg forestille mig

Men hovedpinen kan jo godt skyldes forhøjet blodtryk... Det må du snakke med din læge om

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

sne190810 skriver:

Jeps, jeg begyndte at få rigtig dum kvalme igen sidst i graviditeten. Gik og tænkte at "Ååh nej, nu kommer jeg sikkert til at ligge og ørle når jeg skal føde" osv. men det forsvandt lige så stille igen, og der var faktisk slet ikke noget ved fødslen som lignede.  Så det kan være noget som bare kommer og går lidt ..

Det skal lige siges at jeg var rigtig hårdt ramt at kvalme de første 5½ måned af graviditeten. Kunne ikke andet end ligge i min seng, og se øm ud  Jeg kastede op bare ved at tænke tanken om nogle bestemte ting ...

Savner bestemt ikke den tid

Nå okay så vil jeg ikke tænke for meget over den kvalme...

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

Muhmi skriver:

Ja... Jeg er snart i uge 31 og jeg får tit et opkast udbrud, men det er nok mest pga. for meget mavesyre og at babyhulen bliver større så der ikke er plads til det mere... hehe..

Jeg tror ikke du skal tænke så meget over det.. Ens hormoner raser vel også pænt meget lige nu kunne jeg forestille mig

Men hovedpinen kan jo godt skyldes forhøjet blodtryk... Det må du snakke med din læge om

Vil da lige snakke med lægen om det i morgen. Tak

Anmeld

2. februar 2011

Elvers

Kender udmærket godt til genopstået kvalme, træthed og især ondt i hovedet Det startedefor mig (igen) i 31. uge og stod på indtil sidste uge... jeg er nu 36+2. Så det behøver ikke at vare ved resten af graviditeten  Min jordemoder skønner, at det har været stressrelateret... så mærk efter om du måske er stresset!!??

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

Elvers skriver:

Kender udmærket godt til genopstået kvalme, træthed og især ondt i hovedet Det startedefor mig (igen) i 31. uge og stod på indtil sidste uge... jeg er nu 36+2. Så det behøver ikke at vare ved resten af graviditeten  Min jordemoder skønner, at det har været stressrelateret... så mærk efter om du måske er stresset!!??

Jeg har været en del stresset i sidste uge. Men ellers har jeg ikke været og tror det har været sådan her i en 3 uger...

Anmeld

2. februar 2011

birthee

Jeg er 31+0 idag, og er desværre også begyndt at lide lidt af kvalme igen  det kan komme midt om natten, hvor jeg er nødt til at stå op og spise en kiks og drikke et glas mælk - så kan jeg sove resten af natten... tror også en af grundene er at jeg er begyndt at få sure opstød / halsbrand - vildt irriterende!!!!

Rigtig god bedring, og lad os håbe det snart er ovre igen...

Anmeld

2. februar 2011

Mormilla

birthee skriver:

Jeg er 31+0 idag, og er desværre også begyndt at lide lidt af kvalme igen  det kan komme midt om natten, hvor jeg er nødt til at stå op og spise en kiks og drikke et glas mælk - så kan jeg sove resten af natten... tror også en af grundene er at jeg er begyndt at få sure opstød / halsbrand - vildt irriterende!!!!

Rigtig god bedring, og lad os håbe det snart er ovre igen...

Jeg har os mange af de sure opstød. Men lad os håbe at snart slutter for os begge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.