leandervugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.343 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Maja88

hej de damer...

jeg har været så heldig at låne/få en leandervugge med stativ.. fik at vide den var klar til at hænge op. så det gør vi efter stativet er samlet... men her er så problemet:

er i baby sam i går og ser så hvordan den rigtig skal hænge og kan se den lille metalring skal låse nede for neden...

MEN jeg kan ikke få begge snorre i ringen da den jo er lukket.. skal jeg tvinge den op med en knibetang eller noget og så lukke den igen.. hvordan gjorde i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Josesmor

Vi har også en leander vugge men ikke på stativ. vores hænger på et hjemmelavet beslag min kæreste har lavet til loftet. er ikke helt med på hvor problemet er på jeres. kan du evt lige sætte et billede ind??

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

Josesmor skriver:

Vi har også en leander vugge men ikke på stativ. vores hænger på et hjemmelavet beslag min kæreste har lavet til loftet. er ikke helt med på hvor problemet er på jeres. kan du evt lige sætte et billede ind??

de der små metal ringe som skal låse helt nede ved vuggen....

hvordan har du fået dem til det...

kan desværre ikke ligge billede ind

Anmeld

2. februar 2011

Josesmor

Maja88 skriver:

de der små metal ringe som skal låse helt nede ved vuggen....

hvordan har du fået dem til det...

kan desværre ikke ligge billede ind

jamen du skulle da kunne få snorene igennem 2 gange. jeg har haft vores skilt helt ad og vasket og kunne da godt trække snoren dobbelt igennem bagefter. Har lige lagt billeder ind af vores hvis det kan hjælpe lidt ??!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

ja lige præcis... har du trukket snoren gennem den lille metal ring eller hvordan??? fordi man kan jo ikke trække den igennem der ved spændet.

Anmeld

2. februar 2011

Josesmor

Maja88 skriver:

ja lige præcis... har du trukket snoren gennem den lille metal ring eller hvordan??? fordi man kan jo ikke trække den igennem der ved spændet.

ja i den ene ende sidder spænden. den anden ende kører du igennem hullet på vuggen, så igennem sølvringen og så igennem spænden. så sætter du snorren fast i den jern dims der holder vuggen. Det kunne lade sig gøre her. Vi gjorde ikke ringene større eller noget. Så det burde du også kunne gøre

Hvis det altså giver mening

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

Josesmor skriver:

ja i den ene ende sidder spænden. den anden ende kører du igennem hullet på vuggen, så igennem sølvringen og så igennem spænden. så sætter du snorren fast i den jern dims der holder vuggen. Det kunne lade sig gøre her. Vi gjorde ikke ringene større eller noget. Så det burde du også kunne gøre

Hvis det altså giver mening

altså den hvor der ingen spænde er.. kører jeg igennem nede ved vuggen og så igennem den lille metal ring og så spænder jeg den i spændet?

Anmeld

2. februar 2011

Josesmor

Maja88 skriver:

altså den hvor der ingen spænde er.. kører jeg igennem nede ved vuggen og så igennem den lille metal ring og så spænder jeg den i spændet?

Jeps nemlig

Kan være du kommer til at vende snoren forkert når du har samlet den, men så er det bare om igen Man skal tænke sig godt om så spænden ikke kommer til at vende ind imod vuggen.

Anmeld

2. februar 2011

Maja88

Josesmor skriver:

Jeps nemlig

Kan være du kommer til at vende snoren forkert når du har samlet den, men så er det bare om igen Man skal tænke sig godt om så spænden ikke kommer til at vende ind imod vuggen.

hehe jeg må prøve.. men hvor lyder det egentlig helt vildt logisk..

har siddet og bandet og svovlet over de ringe

Anmeld

2. februar 2011

Alína Hólm

ej sådan en vugge vil jeg gerne have til mit næste barn!
hvor gammel bør de være til at skifte til en træmmeseng?

undskyld jeg spørg i din tråd ;( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.