håber i kan svar mig på dette????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Anonym trådstarter

hej piger

ved i hvornår en læge kan se på underlivet ved en gynækolog undersøgelse om man er gravid

kan man det kun som 8 uger eller kan de det osse når man er 4+4

jeg fik lavet en igår og hvis jeg er gravid var jeg 4+4 men hun snakkede ikke om en gravidtet hun sagde det så godt ud deroppe, men er det fordi hun ikke kan se nået inu eller kan de godt det

håber nogle af jer kan give et svar på det når i nu bliver tjekket lidt mere end andre fordi i for hjælp til det

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

oo

jeg tror ikke de kan se det så tidligt. men har du taget en graviditetstest??

ved barnløshedsbehandling bliver man jo ikke tjekket på den måde du beskriver. man bliver scannet og får taget blodprøver, så der er ikke så meget tvivl vedr. graviditet

Anmeld

2. februar 2011

Rockertand

Den blålige farve af livmoderhalsmunden kan tidligst ses fra uge 6.

Anmeld

2. februar 2011

Pallemor

Hej

Jeg var til læge tidligt i min graviditet uge 5 og der kunne han mærke den var god nok jeg var gravid

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg tror ikke de kan se det så tidligt. men har du taget en graviditetstest??

ved barnløshedsbehandling bliver man jo ikke tjekket på den måde du beskriver. man bliver scannet og får taget blodprøver, så der er ikke så meget tvivl vedr. graviditet

hej tjuhl

tak for svaret

nej har ikke taget en test inu, jeg går hele tiden og har tvili om jeg er gravid eller ikke

knus

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Pallemor skriver:

Hej

Jeg var til læge tidligt i min graviditet uge 5 og der kunne han mærke den var god nok jeg var gravid

hej pallemor

hvor langt henne var du der alså var du lige 5 uger henne eller 5+1,5+2,5+3,5+4,5+5 eller 5+6

knus

Anmeld

2. februar 2011

Pallemor

Åååh det kan jeg ikke huske, men var til scanning tidlig da vi ikke kunne finde ud af hvor langt jeg var henne og det var også i samme uge 5+6 tror jeg.. så lægebesøget har været 5+0/5+1..

Har ikke været så obs på hvor langt jeg har været henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.